خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

تجلیل از کشاورزان نمونه قزوینی

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۶۶۰

کشاورزان نمونه قزوین در سطوح ملی و استانی روز یکشنبه در آئینی با حضور معاون باغبانی وزیر جهاد کشاورزی، استاندار و نماینده ولی فقیه در استان معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، مهدی رضوی‌نیا، صادق نبی‌جماعت، مقصود قدرتی، فتح الله محمدی و شهرام شاهین فر در زمینه تولید زیتون، بهره بردار آبیاری بارانی، ذرت علوفه ای، جو آبی و کلزا به عنوان کشاورزان قزوینی نمونه در سطح ملی معرفی و تجلیل شدند.

در این مراسم همچنین فرزاد عزتی‌کیا به عنوان سرباز سازندگی نمونه، علی حسنی به عنوان مرکز برتر جمع آوری شیر، کیومرث پورسلیمان به عنوان تولیدکننده برتر بادام، نعمت الله قموشی به عنوان تولید کننده برتر میوه های هسته دار و منصر علی به عنوان تولیدکننده برتر انگور در سطح ملی معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم همچنین محمد حسن نوری، حسین بهرامی، مرتضی طالبی، حمید عالمی، علیرضا خمسه، ایوب مرشد خانی و رضا صادقی به ترتیب در زمینه تولید یونجه آبی، پیاز، چغندر قند، جو دیم، گندم دیم، کلزا و گندم آبی به عنوان کشاورزان نمونه استان قزوین معرفی و از آنها تجلیل شد.

در ادامه این مراسم همچنین از حسین نعمتی، بهروز نادری، منصور بازدار، پرویز نوری، حامد مهدی نژاد، سعید موذنی زاده، بیت الله نظری، جلال غلامان، ابوالفضل قنبرزاده و محمدرضا نعمتی به ترتیب فعالیت در زمینه اتحادیه تعاونی کشاورزی، مرتع دار، تولید تخم مرغ، پرروش بوقلمون، واحد جوجه کشی، تولید گوشت مرغ، گلابی، سایت جامع الگویی ترویجی و مددکار ترویجی به عنوان کشاورز نمونه انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفت.

فهمیه بیگلری مجری حفاظت مشارکتی، زهرا حسنی مدیرعامل صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی، فاطمه رحمانی کارآفرین و طیبه حسن پور تسهیلگر نیز از دیگر منتخبان کشاورزی استان قزوین بودند که در این مراسم از آنان تجلیل شد.

در مراسم معرفی کشاورزان برتر و نمونه کشور که چندی پیش با حضور رییس جمهوری در تهران برگزار شد، قزوین با داشتن ۱۰ نماینده بیشترین تعداد کشاورزان نمونه و ملی را به خود اختصاص داد.

استان قزوین دارای ۸۰ هزار بهره بردار (کشاورز) است. این استان حدود پنج درصد محصولات کشاورزی کشور را تولید می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز