خبرگزاری کار ایران

جانشین انتظامی بردسکن به ایلنا خبر داد:

نجات کودک 8 ساله بردسکنی در خانه‌ای متروک/ جستجوی 7 ساعته در کویر نتیجه داد

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۶۳۸

جانشین فرمانده انتظامی بردسکن از تلاش مأموران انتظامی ، نیروهای مردمی، سپاه و هلال احمر برای نجات پسر بچه گم شده در بیابان خبر داد.

سرهنگ محمدتقی قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: خانم جوانی با نگرانی و اضطراب ضمن تماس تلفنی با 110 اعلام کرد، فرزند خردسالش در یکی از روستاهای بخش شهرآباد این شهرستان گم شده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع، مأموران انتظامی با تشکیل چند تیم ویژه، تحقیقات خود را برای پیدا کردن کودک گمشده آغاز کردند.

وی افزود: تحقیقات اولیه نشان می داد، مادر این کودک سر مسئله ای پیش پا افتاده به او ایراد می‌گیرد و پسر بچه 8 ساله که از این بابت ناراحت می‌شود، تصمیم گرفته به خانه یکی از بستگان واقع در روستایی کویری با فاصله ای حدود 40 کیلومتری برود و در هوای سرد و بارانی از خانه بیرون زده است.

سرهنگ قربانی گفت: با توجه به برودت هوا و ریزش نزولات جوی و نوع لباس کودک هنگام خروج از خانه که مناسب فصل سرد زمستان نبود و از طرفی کویری و صعب العبور بودن منطقه و احتمال حمله وحوش به این پسربچه، اهمیت و حساسیت موضوع  بیش از پیش شد.

وی خاطر نشان کرد: با مدیریت پلیس، نیروهای مردمی و همراهی تیم های سپاه و هلال احمر به صورت پیاده ردزنی های گسترده در کویر آغاز و پس از تلاش 7 ساعته پسربچه در خانه متروکه ای در دل بیابان و در حالی که از ترس و سرما به خود می لرزید و نایی برای راه رفتن نداشت پیدا و تحویل خانواده اش شد.

جانشین فرمانده انتظامی بردسکن با اشاره به رضایتمندی مردم روستا از عملکرد پلیس و نیروهای امدادی به والدین توصیه کرد: نحوه برخورد خانواده با کودک بسیار مهم و حائز اهمیت است و خانواده ها باید ضمن مشورت با مشاوران حوزه کودک، از روش‌های مناسب و صحیح تربیتی و فرزند پروری استفاده کنند تا از وقوع چنین وقایع خطرناکی پیشگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز