خبرگزاری کار ایران

فرج زاده مطرح کرد:

بیش از 75 درصد بودجه شهردار محقق شده است/ تعامل تنگاتنگ با اصحاب رسانه باعث تسهیل امور شهروندان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۶۲۱

قائم مقام شهردار شیراز اعلام کرد: هم اکنون از 1600 میلیارد بودجه سال جاری که به پروژه ها اختصاص یافته بود، بیش از 75 درصد آن محقق شده و در حال اجرا است.

به‌گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، آرش فرج زاده در آیین تکریم و معارفه مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون عملیات عمرانی 1128 پروژه بزرگ و کوچک در سطح شهر آغاز شده است.

وی در این مراسم که با حضور مدیرکل حوزه شهردار شیراز و مدیر کل فعلی و پیشین اداره ارتباطات و امور بین الملل این نهاد و مسئولان روابط عمومی حوزه‌های مختلف شهرداری برگزار شد، عنوان کرد: این ردیف بودجه از حدود تیرماه آغاز می‌شود و محقق شدن آن با پیگیری‌ها و تلاش شبانه‌روزی شهردار شیراز و همکاری نیروهای شهرداری میسر شد.

قائم مقام شهردار شیراز افزود: بودجه سال 98 شهرداری شیراز بالغ بر سه هزار و دویست میلیارد تومان با دارا بودن 1150ردیف زیر پروژه در حوزه های عمرانی، خدمات شهری و نگهداری شهر بود.

جورکش سرپرست فعلی اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز در این آیین گفت: شهرداری شیراز به عنوان یکی از کلان شهرهای کشور، از جمله نهادهایی ست که بیشترین سطوح ارتباط با مخاطبان و مردم را داشته، از این رو سازماندهی، برنامه ریزی، هماهنگی و تعامل با دستگاههای اجرایی توسط متخصصین روابط عمومی های مجموعه بزرگ شهرداری کلانشهر شیراز می تواند به مدیریت شهری و تکریم ارباب رجوع کمک شایانی کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به روزرسانی اطلاعات، استفاده از نرم افزارهای جدید و شیوه های آگاهی بخشی به شهروندان فهیم شیراز و تعامل تنگاتنگ با اصحاب رسانه و خبرگزاری ها، می تواند کمک قابل توجهی در تسهیل امورات شهروندان ایجاد کند‌.

وی به ایجاد ارتباطات نزدیک مدیران و معاونین مجموعه های شهرداری توسط روابط عمومی سازمان ها تاکید داشت.

جورکش افزود: در این راستا می بایست به نقش روابط عمومی ها و ارتقاء جایگاه آنها در سیستم تصمیم گیری مدیریت شهری توجه ویژه ای صورت پذیرد.

شایان ذکر است که حمید جورکش از نیروهای رسمی شهرداری شیراز بوده که وی دانش آموخته دکترای برنامه ریزی دانشگاه تهران و مدرس دانشکده دولتی شهید رجایی شیراز می باشد. از جمله سوابق وی می توان به مدیر روابط عمومی فرمانداری شیراز، رئیس اداره اطلاع رسانی شهرداری شیراز، عضویت در شورای هماهنگی روابط عمومی های استان، دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان شیراز، مدیر روابط عمومی فرمانداری و شهرداری قشم اشاره کرد.

بیش از 75 درصد بودجه شهردار محقق شده است/ تعامل تنگاتنگ با اصحاب رسانه باعث تسهیل امور شهروندان می‌شود

بر اساس این گزارش، پیش از این محمدرضا دهقانی مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز بود و هم اکنون با حکم شهردار شیراز، حمید جورکش به سمت سرپرست اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری شیراز منصوب شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز