خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس :

۶۰۰ میلیارد تسهیلات به اشتغال زایی در فارس اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۴۹۷

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس از تخصیص تسهیلات ۶٧٨ میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومانی برای ایجاد ١٠ هزار شغل در استان فارس خبرداد.

به گزارش ایلنا، سهراب مختاری امروز 6 بهمن در ستاد امور جوانان،  اظهار کرد: تسهیلات ارائه شده در قالب ۵ هزار و ۴٠١ طرح و از محل اعتبارات اشتغال روستایی و فراگیر به این طرح‌ها پرداخت شده است.

او، در خصوص طرح‌های بهره برداری شده نیز تصریح کرد: بیش از ٣ هزار و ٩٧٠ طرح با اشتغالزایی بیش از ۸ هزار و ٢۴۴ نفر و اعتبار ٣۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

مختاری با اشاره به اینکه همه اطلاعات دریافت کنندگان تسهیلات اشتغال در تارنمای ویژه‌ای به صورت عمومی انتشار یافته، تصریح کرد: از طرح‌های حوزه ورزش و جوانان که به وزارت کار و تعاون ارائه شده است تاکنون بیش از سه میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان تسهیلات پرداخته شده است و برخی طرح‌های دیگر ورزش و جوانان برای دریافت ٢۶ میلیارد تومان تسهیلات به صندوق‌ها معرفی شده‌اند.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گفت: فارس در کشور در حوزه کارورزی اولین استان در کشور است و تاکنون بیش از ۴ هزار نفر در طرح کاروزی و در بخش مهارت آموزی هم در فارس هزار و ۶١۶ نفر نیز از این طرح‌ها بهره‌مند شده‌اند.

سهراب مختاری با اشاره به فعالیت شرکت‌های کاریابی، ادامه داد: پارسال بیش از ۵ هزار نفر به مشاغل مختلف معرفی شده‌اند و امسال هم این تعداد به ۵ هزار و ٣٢٨ نفر افزایش یافته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز