خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

با آسیب شناسی مسیر تولید در البرز، مشکلات به صورت استانی و ملی رسیدگی می شود

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۴۷۸

استاندار البرز گفت: در شرایط سخت امروز و با وجود تهدیدها و تحریم ها نیاز بیشتری به اتحاد و انسجام مجموعه مسئولان برای پیشبرد اهداف رونق تولید و ایجاد اشتغال است لذا مدیران یکی پس از دیگری در راه تحقق اهداف رونق تولید و ایجاد اشتغال، خدمت می کنند.

به گزارش ایلنا، عزیزالله شهبازی در اولین جلسه کارگروه آسیب شناسی برای حمایت از بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی مطابق مصوبات سفر ریاست قوه قضائیه به استان، اظهار داشت: در این شرایط سخت و با وجود تهدیدها و تحریم ها نیاز بیشتری به اتحاد و انسجام مجموعه مسئولان برای پیشبرد اهداف رونق تولید و ایجاد اشتغال است که این امر به تبعیت از مجموعه مسئولان  ملی طبق منویات مقام معظم رهبری در البرز حاکم است.

شهبازی گفت: مسائل و موانع رونق تولید و صادرات در جلسات تخصصی شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، کارگروه اقتصادی مقاومتی به جد دنبال می شود و توفیقات ارزشمندی نیز مانند رتبه اول پرداخت تسهیلات رونق تولید، مقام اول پرداخت تسهیلات تبصره 18، کاهش 3 درصدی نرخ بیکاری 98 نسبت به سال 97، رشد مشارکت اقتصادی برای اولین بار در تاریخ البرز، رشد 32 درصدی صادرات استان نسبت به مدت مشابه سال قبل حاصل شده است.

وی با بیان اینکه صندوق نوآوری و شکوفایی البرز با سرمایه 10 میلیارد تومانی در مراحل پایانی ثبت قرار دارد، افزود: اکنون البرز رتبه دوم تولیدات دانش بنیان را در کشور دارد همچنین در این راستا تفاهم نامه راه اندازی کارخانه نوآوری استان با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور و تفاهم نامه اجرای پروژه اشتغال مهارت محور به صورت پایلوت کشوری در البرز با حضور رییس سازمان فنی و حرفه ای کشور، امضا شد.

استاندار البرز اضافه کرد: در شورای عالی قوه قضائیه به ریاست رییس قوه قضائیه که دعوت شده بودم، آیت الله رییسی به این نکته اشاره کرد که از مدیران جسور در مسیر تحقق رونق تولید و در چارچوب قانون حمایت کامل در حوزه قضائی خواهیم داشت.

وی گفت: همه در استان بسیج شده اند که اسباب رضایتمندی مردم را فراهم کنند و با عزمی و اراده ای که بویژه طی یک سال اخیر شکل گرفته، مدیران یکی پس از دیگری در راه تحقق اهداف رونق تولید و ایجاد اشتغال ایثارگری می کنند.

شهبازی افزود: به طور قطع تمامی مشکلات و موانع تولید مورد بررسی قرار گرفته و در ابعاد استانی و ملی برای حل آنها اقدام خواهیم کرد، همان گونه که تاکنون در این راستا با اهتمام ویژه ای وارد میدان شدیم.

وی ادامه داد: طبق تعهدات قوه قضائیه تمامی دعاوی حوزه تولید با همت ویژه ای پیگیری شده و با هدف جلوگیری از آسیب به روند تولید حل و فصل می شود.

استاندار البرز گفت: از مدیران مربوطه و فرمانداران انتظار می رود که برای اجرای قانون 110 مالیات مبنی بر پرداخت مالیات و عوارض واحدهای تولیدی مستقر در البرز به استان، با جدیت وارد عمل شوند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز