خبرگزاری کار ایران

نسبت به ماه گذشته؛

حجم معاملات بورس در آذربایجان غربی ۱۰۰ درصد افزایش داشت

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۴۴۷

مدیرعامل بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: ارزش معاملات تالار ارومیه نسبت به ماه گذشته با رشد 5/85 درصدی و حجم معاملات نیز با رشد 100 درصدی همراه بود.

به گزارش ایلنا، وحید جوادی در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به آمار دیماه سال ۹۸، اظهار کرد: در این ماه، تعداد 464 میلیون و 49 هزار و 211 اوراق اسناد خزانه اسلامی ، سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی مورد معامله قرار گرفته است.

وی افزود: اوراق اسناد خزانه اسلامی، به ارزش 2,747,685,750,261 ریال در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی مورد معامله قرار گرفت، که 51 درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است.

مدیرعامل بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت:ارزش معاملات تالار ارومیه نسبت به ماه گذشته با رشد 5/85 درصدی و حجم معاملات نیز با رشد 100 درصدی همراه بود.
 
وی تصریح کرد: در ماه گذشته سال جاری، در تالار ارومیه 12 کارگزار از 16 ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم بیش از 517 شرکت را معامله کردند که تالار اختصاصی کارگزاری سرمایه و دانش با 757 میلیارد ریال معامله در دی ماه توانست 5/27 درصد از کل ارزش معاملات را به دست آورده و از سایر کارگزاران پیشی بگیرد.
 
وحیدی افزود: همچنین در این سهام شرکت بانک ملت با بیش از 308 میلیارد ریال معامله در دی ماه، 11 درصد ارزش کل معاملات تالار را به خود اختصاص داد.
 
وی عنوان کرد: شاخص کل بازار بورس با 55 هزار و 812 واحد افزایش در مقایسه با پایان ماه گذشته به 409 هزار 808 واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با 743 واحد افزایش به رقم 5 هزار 301 واحد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز