خبرگزاری کار ایران

کسب سه مدال توسط ورزشکاران گیلانی در مسابقات کاراته ناشنوایان کشور

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۴۳۹

رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان گیلان گفت : ورزشکاران گیلانی در جریان رقابت های کاراته ناشنوایان کشور موفق به کسب سه مقام و مدال شدند.

به گزلرش ایلنا از رشت، رئیس هیات ورزش‌های ناشنوایان استان گیلان گفت : در جریان این مسابقات که در قم برگزار شد، کاراته کاران گیلانی با درخشش خود موفق به کسب دو مدال نقره و یک مدال برنز شدند.

کریم لیاقت جو افزود : در پایان این رقابت‌ها و در رده کمربند بالای قهوه‌ای امیرارسلان احدی ورزشکار شایسته گیلانی در وزن ۶۰ - کیلوگرم پس از ورزشکاری از تهران روی سکوی دوم قرار گرفت و مدال نقره را کسب کرد.
 
وی ادامه داد : همچنین در وزن ۷۵- کیلوگرم این رده نیز کامران رضایی دیگر ورزشکار شایسته استان گیلان پس از ورزشکاری از ایلام مقام نایب قهرمانی را کسب و مدال نقره این وزن را بر گردن آویخت.
 
وی اضافه کرد: سیدیاسین حسینی دیگر ورزشکار گیلانی حاضر در رقابت های کاراته قهرمانی ناشنوایان کشور نیز در وزن ۸۴- کیلوگرم موفق شد پس از ورزشکارانی از استانهای مرکزی و تهران مقام سوم را کسب و مدال برنز این وزن را به خود اختصاص دهد.
 
لیاقت جو اضافه کرد: در رقابت های کاراته قهرمانی ناشنوایان کشور، ۵۰ ورزشکار این رشته از ۱۳ استان در قم با هم به رقابت پرداختند که در نهایت نیز جام اخلاق این مسابقات به استان گیلان اهداء شد.
 
رئیس هیات ورزش های ناشنوایان استان گیلان خاطرنشان کرد: این هیات در گیلان در ۱۲ رشته ورزشی و در هر دو بخش بانوان و آقایان فعالیت دارند که همواره در رشته های ورزشی مختلف و در مسابقات کشوری مقام های شایسته ای را کسب می کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز