خبرگزاری کار ایران

کشف 104 درصدی جرائم خشن و 84 درصدی جرائم خرد در استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۴۰۷

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان در حاشیه بازدید فرماندار رشت از پروژه احداث ساختمان آزمایشگاه اداره آگاهی، خبر داد: با تلاش ماموران آگاهی 104 درصد از جرائم خشن و 84 درصد از جرائم خرد در یک سال گذشته کشف شده اند.

به گزارش ایلنا از رشت، میرشمس مومنی زاده  از ساختمان اداری و آزمایشگاه در حال احداث اداره آگاهی استان گیلان بازدید کرد.

فرماندار رشت در این بازدید با تقدیر از تلاش های ارزشمند اداره آگاهی در راستای کشف جرم و مقابله با آن، گفت: فرمانداری نیز به عنوان نماینده دولت در مرکز استان، وظیفه دارد حمایت های لازم را در جهت تامین زیرساخت های مورد نیاز داشته باشد.
 
وی با بیان اینکه برای  تکمیل این پروژه، اعتبار لازم از طریق کمیته برنامه ریزی شهرستان اختصاص می یابد، افزود: از سایر ادارات و دستگاه های شهرستان نیز انتظار داریم با توجه به اهمیت کار اداره آگاهی در راستای تامین امنیت، مساعدت لازم را با این اداره داشته باشند.
سرهنگ رحیم شعبانی رئیس پلیس آگاهی استان گیلان نیز در این بازدید با اشاره به اهمیت احداث ساختمان آزمایشگاه اداره آگاهی در بهبود و تسریع در  روند پیگیری جرم، گفت: آزمایشگاه های  فیزیک، شیمی و  تشخیص هویت در راستای استفاده از علوم و فناری روز در جهت پاسخگویی به پرونده ها و کشف علمی جرم نقش به سزایی در ارتقای عملکرد اداره آگاهی ایفا می کند.
 
وی همچنین با تشریح عملکرد ادراه آگاهی استان، گفت: اداره آگاهی استان با کشف 84 درصدی جرائم خرد و 104 درصدی جرائم خشن عملکرد بسیار موفق و فراتر از استانداردهای بین المللی داشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز