خبرگزاری کار ایران

موسی‌پور در گفت‌وگو با ایلنا:

تصمیمی برای کاندیداتوری از قم ندارم/ از دعوت‌کنندگان عذرخواهی می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۲۴۹

استاندار اسبق قم پس از شایعات فراوان مبنی بر انتقال کاندیداتوری‌اش به قم، گفت: افرادی هستند و بنده تکلیفی احساس نمی‌کنم اما همه گروه‌هایی که دل‌شان برای انقلاب می‌تپد باید در تصمیمات سیاسی دخیل باشند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین موسی پور استاندار اسبق قم، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قم، پیرامون شایعات مطرح شده در فضای سیاسی قم مبنی بر حضورش بعنوان کاندیدای انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه استان قم، اظهار داشت: هنوز تصمیمی برای نمایندگی از حوزه انتخابیه قم ندارم.

وی اضافه کرد: به حمدالله در بین تأیید صلاحیت شدگان، افراد واجد شرایطی هستند که می توانند نمایندگی مردم شریف قم را بر عهده بگیرند بنابراین بنده تکلیفی از این بابت احساس نمی‌کنم.

استاندار اسبق قم خاطرنشان کرد: از عموم بزرگواران و همین طور گروه‌ها و اقشار مختلفی که با تماس تلفنی یا دعوت حضوری، ابراز لطف و محبت کردند و از این حقیر برای حضور در حوزه انتخابیه قم دعوت کردند، هم تشکر کنم و هم غذر خواهی؛ و امیدوارم با حضور پرشور مردم ولایی و انقلابی قم، شاهد خلق حماسه دیگری در دوم اسفندماه باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین موسی پور با بیان این که آن چه مهم است، توجه به همه افراد و جریانات سیاسی فعال در قم است، گفت: گروه هایی که دلشان برای نظام و انقلاب و ولایت می تپد، باید در تصمیمات سیاسی حضور داشته باشند و به نظر و دیدگاه ایشان توجه شود و مهمتر از همه، حفظ وحدت و انسجام بین نیروهای جریان ولایی و انقلابی است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا کاندیداتوری شما در انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تهران، همچنان پابرجاست، گفت: بله؛ من از ابتدا با تأکید و اصرار حضرت آیت الله موحدی کرمانی و بنا به تصویب جامعه روحانیت مبارز، در تهران کاندیدا شدم و تا کنون هم تصمیمم تغییری نکرده است.

این فعال سیاسی اصولگرا در پاسخ به این سؤال که آیا در لیست 30نفره و نهایی اصولگرایان تهران برای انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار دارید یا خیر؟ گفت: فرآیندی تعریف شده که اگر در آن فهرست قرار بگیریم، به طور طبیعی در معرض رأی مردم قرار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/
صادق چهرقانی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز