خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون استاندار گیلان از فرمانداری های صومعه سرا، ماسال، رضوانشهر و بندرانزلی

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۱۵۱

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان از فرمانداری شهرستان های صومعه سرا، ماسال، رضوانشهر و بندرانزلی بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا،محمود قاسم نژاد با همراهی مدیرکل امنیتی، انتظامی و اتباع و نیز مدیرکل حراست استانداری گیلان ؛ بازدیدی از فرمانداری شهرستان های یاد شده، بعمل آورد.

وی همچنین ضمن نشست با فرمانداران در محل فرمانداری شهرستان های مربوطه؛ به بیان و تبیین شاخص های برگزاری و امنیت انتخابات و لزوم رعایت بی طرفی و قانونمداری در گام دوم انقلاب و مشارکت حداکثری مردم پرداخت.
قاسم نژاد افزود: باید به دنبال انتخابات پرشور ، بی‌طرف و رقابتی در استان و شهرستان‌ها باشیم  و موظف به امانت داری از آرای مردم هستیم.
رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به امانت داری و صیانت از آرای مردم گفت: در بحث سلامت و نحوه برگزاری انتخابات، باید تمامی مسئولان مربوطه دقت نظر داشته باشند و بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را جهت مشارکت حداکثری مردم فراهم کنند.
وی صیانت از آرای مردم را وظیفه شرعی و قانونی خواند و خاطرنشان کرد: تامین امنیت برگزاری انتخابات، وظیفه فرمانداران در شهرستان هاست و با برنامه ریزی اصولی؛ شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور در دوم اسفند امسال خواهیم بود.
قاسم نژاد با مهم دانستن مشارکت مردم در انتخابات افزود: باید شرایطی مهیا شود که آحاد مردم با سلایق مختلف در انتخابات مشارکت و در پای صندوق رای حضور داشته باشند که این امر مستلزم حضور نامزدهای آنان در عرصه انتخابات است تا احساس کنند حضور آنان بر فرآیند انتخابات تاثیرگذار است.
در روزهای آینده و تا قبل از برگزاری انتخابات؛ رئیس ستاد انتخابات گیلان و هیات همراه از تمامی فرمانداری های استان بازدید می کنند.
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دوم اسفندماه امسال برگزار می شود.
استان گیلان با ۱۶ شهرستان، دارای ۱۱ حوزه انتخابیه و  ۱۳ کرسی نمایندگی در خانه ملت است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز