خبرگزاری کار ایران

افاضلی پس از شکست مقابل ذوب آهن:

نباید روی بازی اول پارس جنوبی را قضاوت کرد/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۱۳۹

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: تیمی که از فرصت‌هایش استفاده نکند شانسی برای پیروزی ندارد.

به گزارش ایلنا، هومن افاضلی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل ذوب‌آهن اصفهان با بیان اینکه نیمه اول شروع خوبی نداشتیم، اما رفته‌رفته بهتر شدیم، گفت: هر دو تیم فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند اما ذوب‌آ‌هن توانست نتیجه بازی را تغییر دهد. 

وی اضافه کرد: تیمی که گل خورد و نتوانست از فرصت‌هایش استفاده کند ما بودیم.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم  افزود: در نیمه دوم موقعیت گلزنی هم داشتیم اما وقتی از فرصت‌ها استفاده نکنیم شانسی برای پیروزی نداریم.

 افاضلی گفت: قطعاً در هفته‌های آینده کیفیت ما بهتر از این چیزی می‌شود که امروز دیدید اما ذوب‌آهن در این مدت کوتاهی که مربی جدید آورده در شکل بازی و انگیزه بازیکنان تغییراتی ایجاد کرده است.  

وی درباره ترکیب تیم پارس جنوبی جم هم گفت: این تیم را من نبسته‌ام، اما تلاش کردم بخش‌هایی که فکر می کنم کمبود نفر داریم را ترمیم کنم. بازیکن گرفتن سخت است و تیم‌ها بازیکنان خود را به راحتی از دست نمی‌دهند. 

افاضلی  افزود: در بازی اول نباید تیم را قضاوت کرد، اما می‌دانم که این تیم خیلی بهتر می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز