خبرگزاری کار ایران

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای با پوشش کارمند ادارات دولتی در ایلام

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۰۵۱

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام گفت: کلاهبردار حرفه ای با ۲۲ فقره کلاهبرداری در ایلام به دام پلیس افتاد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی مهری از دستگیری کلاهبردار حرفه ای در پوشش کارمند ادارات دولتی با ۲۲ فقره کلاهبرداری به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ مهری اظهار داشت: در پی وصول چند فقر مرجوعه قضایی و مراجعه تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری شخصی ناشناس به عنوان کارمند ادارات دولتی، دادگستری، نیروی انتظامی و سپاه با این ترفند که خودروی وی دچار نقص فنی شده و کارت بانکی همراه ندارد مبالغ زیادی از شکات کلاهبرداری کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.
 
وی با بیان اینکه شخص کلاهبردار با دادن شماره تلفن همراه و اخذ شماره کارت بانکی اطمینان طعمه‌های خود را حاصل و آنها را فریب داداه است، افزود: با تلاش فنی و اطلاعاتی کارآگاهان پلیس و رصد شیوه و شگرد متهم در کلاهبرداری‌ها و تشابه آنها و همچنین ارائه مشخصات متهم توسط افراد مالباخته، متهم شناسایی و تحت پیگیری قرار گرفت.
 
این مقام انتظامی ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام قضایی ماموران پلیس در یک عملیات موفق، متهم را که اهل یکی از استان‌های همجوار بود در منزل پدر خانمش و در یکی از شهرستان‌های استان دستگیر کردند.
 
رئیس پلیس آگاهی استان ایلام تصریح کرد: در بازجویی‌های اولیه پلیسی، متهم به تعداد ۲۲ فقره کلاهبرداری به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال اعتراف کرده و پس از تشکیل پرونده جهت مطالبه به حق مردم تحویل مراجع قضایی و از آنجا روانه زندان شد.
 
وی با اشاره به اینکه ۲۲ نفر مالباخته در این رابطه شناسایی شده‌اند از مردم خواست: کسانی که در این زمینه شکایتی دارند با مراجعه به پلیس آگاهی مرکز استان شکایت خود مطرح و پیگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز