خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان فضای سبز شهرداری بندرعباس:

تلف شدن یک اسب در پارک غدیر کذب محض است

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۰۴۰

معاون سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس گفت: تلف شدن اسب در پارک غدیر بر اثر برق‌گرفتگی صحت نداشته و کذب محض است.

به گزارش  ایلنا از هرمزگان،پیمان عالی‌زاده در این ارتباط اظهار کرد: عصر پنجشنبه هفته گذشته یک راس اسب در محدوده پارک غدیر بندرعباس تلف شده و درباره این اتفاق شایعاتی مبنی بر نقص در شبکه برق مجموعه منتشر می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ورود اسب و حیوانات دیگر مانند شتر، الاغ و غیره به محدوده پارک‌ها ممنوع بوده و تخلف محسوب می‌شود، افزود: متاسفانه برخی افراد در شبکه‌های اجتماعی اقدام به نشر محتوای غیر واقعی کرده و عنوان شده که اسب مورد نظر، در اثر برق‌گرفتگی تلف شده است.

معاون سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: بر اساس شواهد موجود و اظهارات افراد حاضر در محل، علاوه بر حضور سایر افراد، صاحب اسب(اسب‌سوار) نیر بر اسب سوار بوده و هیچ‌گونه صدمه‌ای ناشی از برق‌گرفتگی متوجه وی نشده است.

عالی‌زاده تاکید کرد: ظاهرا خود اسب‌سوارها آسیب زیادی به این حیوانات وارد کرده و فشار زیادی به آنها وارد می‌کنند و همین مسئله موجب تلف شدن آنها می‌شود، چرا که سال گذشته نیز چند مورد مشابه در محدوده پارک‌های ساحلی گزارش شده است.

وی با تکذیب تلف شدن اسب بر اثر برق‌گرفتگی، عنوان کرد: در اولین فرصت پس از اطلاع نسبت به بروز این حادثه، نیروهای تاسیسات پارک در محل حاضر شده و تاکید دارند و هیچ‌گونه مشکل خطرآفرین در شبکه و تابلوهای برق، وجود ندارد.

معاون سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس گفت: در صورت جلسه‌ای که به امضای شاهدین حادثه، صاحب اسب و نمایندگان سازمان رسیده است، تلف شدن اسب بر اثر اتفاقی به غیر از برق‌گرفتگی تاکید شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز