خبرگزاری کار ایران

پلیس راه استان اعلام کرد:

محور ایلام - سرآبله از فردا مسدود می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۰۲۶

پلیس راه استان ایلام اعلام کرد از فردا و به مدت پنج روز محور سرآبله به ایلام به منظور انجام عملیات عمرانی بسته خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ حیدری رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: محور سرآبله به منظور اجرای عملیات انفجار و ریزش و ترانشه برداری از فردا (یکشنبه ششم بهمن ماه) به مدت ۵ روز مسدود می‌شود.

حیدری افزود: رانندگانی که از استان کرمانشاه قصد دارند خود را به مرکز استان ایلام و شهرستان‌های جنوبی آن برسانند از مسیر‌های جایگزین تردد کنند.

این مسیر‌ها شامل مسیر شماره یک"ایلام- ایوان- تونل اربعین- اسلام آباد غرب و برعکس

مسیر شماره ۲: ایلام -جاده قدیم سرآبله- شهر سرآبله -شباب-حمیل و برعکس

مسیر شماره ۳: پل سیمره- سرآبله - آسمان آباد - چهار مله- ایوان - ایلام و برعکس
وی از رانندگان کامیون، کامیونت، تریلر، مینی بوس، میدل باس و اتوبوس‌هایی که قصد تردد از سمت ایلام به کرمانشاه و بالعکس در زمان اجرای عملیات را دارند خواست از مسیر شماره یک (ایلام-ایوان-تونل اربعین-قلاجه و برعکس) تردد کنند.

سرهنگ حیدری از رانندگان خواست به علت کوهستانی و پرپیچ و خم بودن راه‌های جایگزین بویژه در شرایط بارانی و برفی احتیاط کرده و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز