خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صمت البرز عنوان کرد؛

ضرورت ایجاد زیرساخت کارآمد در شهرک های صنعتی برای جذب رونق تولید

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۹۹۸

رئیس سازمان صمت استان البرز در بازدید از فعالیت های شهرک صنعتی ماهدشت، اظهار داشت: وجود زیرساخت های به روز و کارآمد، تاثیر به سزایی در جذب سرمایه گذار و رونق شهرک خواهد داشت لذا لازم است همگی در شهرک بر این اساس، گام بردارند.

به گزارش ایلنا، رامین ربیعی پس از بازدید از پروژه های عمرانی شهرک صنعتی ماهدشت در گفتگو با خبرنگاران افزود: پس از اعطای مجوز به شهرک صنعتی ماهدشت توسط وزیر صمت در بهمن ماه سال گذشته که با پیگیری های استاندار، نمایندگان مجلس و این سازمان به ثمر رسید؛ گام بلندی در راستای حمایت از تولید در این شهرک برداشته شد.

ربیعی تصریح کرد: اینکه زیرساخت های شهرک با تلاش مدیر عامل آن پیشرفت خوبی داشته؛ لازم است تمامی دست اندرکاران شهرک بدون توجه به حواشی با تمام قدرت در راستای خدمت رسانی به صنعتگران کوشش کرده و از همدلی و سختکوشی به هیچوجه غفلت ننمایند.

رئیس سازمان صمت استان البرز ضمن تقدیر از فعالیت های مطلوب شهرک در راستای ایجاد زیرساخت ها اظهار داشت: لازم است مدیرعامل و هیات مدیره شهرک با جدیت، اتحاد و دلسوزی این پروژه ها را ادامه داده و به سرانجام برسانند.

این مقام مسئول ادامه داد: وجود زیرساخت های به روز و کارآمد، تاثیر به سزایی در جذب سرمایه گذار و رونق شهرک خواهد داشت لذا لازم است همگی در شهرک بر این اساس، گام بردارند. 

میثم نیک نژادی، مدیر عامل شهرک صنعتی ماهدشت نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارش عملکردی کوتاه از اقدامات انجام شده در شهرک گفت: تاکنون حدود شش هزار متر جدول گذاری در خیابان اصلی، جاگذاری یک کیلومتر لوله فاضلاب در عمق پنج متری، ارتقا سیستم مخابراتی به همراه جابجایی یک کیلومتر کابل مخابرات، طراحی سیستم فاضلاب و اجرایی کردن بخشی از آن انجام شده و به جد پیگیر اتمام آن هستیم.

نیک نژادی افزود: در صورت به سرانجام رسیدن پروژه های عمرانی شهرک آینده بسیار روشنی در انتظار این شهرک خواهد بود و تاکنون نیز سرمایه گزاران متعددی به شهرک مراجعه کرده و برای سرمایه گذاری در شهرک صنعتی ماهدشت ابراز تمایل کرده اند.

وی تصریح کرد: تاکنون جلسات متعددی با صنعتگران شهرک برگزار کرده ایم که مشکلات این عزیزان توسط ما احصا شده و در راستای حل آن علاوه بر تشکیل کارگروههای تخصصی توسط صاحبان صنایع، از طریق دستگاههای ذیربط، پیگیر رفع مشکلات مزبور هستیم که البته سازمان صمت و استانداری نیز در این راستا همکاری های سازنده‌ای داشته‌اند.

در این بازدید از چهار واحد شاخص شهرک صنعتی ماهدشت نیز بازدید به عمل آمد و این واحدهای نیز مشکلات خود را مطرح کرده و مقرر شد که حل این مشکلات با قید فوریت در دستور کار قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز