خبرگزاری کار ایران

ترخوانی به ایلنا خبر داد:

پیش‌بینی757 شعبه اخذ رای در استان زنجان/ اتخاذ تدابیر لازم برای برگزاری باشکوه انتخابات

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۹۱۳

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان ، گفت: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان زنجان ۷۵۷ شعبه اخذ رای ایجاد می شود.

خیرالله ترخوانی، امروز با اعلام این خبر به خبرنگار ایلنا در زنجان، گفت: در راستای برگزاری هرچه باشکوه تر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان تدابیر لازم اتخاذ شده است.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان، با اشاره به ایجاد 757 شعبه اخذ رای در استان زنجان گفت: از این تعداد شعبه 265 شعبه اخذ رای مربوط به شهرستان زنجان است.

وی با یادآوری اینکه در شهرستان ابهر 97 شعبه اخذ رای پیش بینی شده است، ادامه داد: تعداد شعبه های اخذ رای در شهرستان خدابنده هم 154 شعبه است.

این مقام مسئول در استان زنجان، با یادآوری اینکه مردم شهرستان طارم هم می توانند در 54 شعبه آرای خود را به صندوق بیاندازند، گفت: تعداد شعبه های اخذ رای در شهرستان ماهنشان 59 شعبه و در شهرستان ایجرود هم 49 شعبه رای  خواهد بود.

ترخوانی، در پایان افزود: در شهرستان خرم دره 49 شعبه و در سلطانیه نیز 30 شعبه برای اخذ رای برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش بینی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز