خبرگزاری کار ایران

تشریح جزئیات فوت کارگر وادی رحمت تبریز،حین انجام وظیفه/اعلام آمادگی سازمان آرامستان های شهرداری تبریز برای احداث پایگاه اورژانس در وادی رحمت

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۹۱۲

به دنبال انتشار مطالبی در برخی رسانه‌های محلی مبنی بر "فوت کارگر دفن در آرامستان وادی رحمت تبریز در پی تاخیر عوامل اورژانس" سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی، توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،فیلم کوتاهی در فضای مجازی منتشر شد حاکی از بیهوش شدن یک کارگر دفن در وادی رحمت تبریز بود که نبود اورژانس و تاخیر در حضور عوامل درمانی موجب فوت وی شده است.

وحید شادی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگاران  در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: با توجه به اینکه پایگاه اورژانس شهرک اندیشه در مأموریت دیگری بود، از روی اجبار آمبولانس از پایگاه دورتر (پایگاه امامیه) به محل حادثه اعزام شد. 

وی خاطرنشان کرد: این خبر ساعت ۱۰:۵۴ به مرکز اورژانس اطلاع داده شده و به دلیل شلوغی مسیر وادی رحمت، آمبولانس اورژانس ۱۲ دقیقه بعد از دریافت گزارش به محل رسید.

شادی‌نیا با تاکید بر ضرورت آشنایی شهروندان با کمک‌های اولیه و اقدامات پایه قلبی ریوی، خاطرنشان کرد: از آن تعداد جمعیت حاضر حتی یک نفر هم اقدامات پایه احیا را بلد نبود.

برخی رسانه‌های محلی  نوشته بودند: "به دنبال تاخیر حضور عوامل اورژانس تبریز، کارگر دفن سازمان گلزار شهدای وادی رحمت شهرداری تبریز حین انجام وظیفه دچار ایست قلبی شد و درگذشت".

درهمین راستا مدیر روابط عمومی سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز در گفت وگو با ایلنا گفت:همکار زحمتکش یاد شده درحین انجام وظیفه دچار حمله قلبی شده و با وجود تماس‌های مکرر با اورژانس، تا رسیدن اکیپ امداد، متاسفانه نامبرده فوت کرده است.

وی افزود: بر اساس اعلام اورژانس، اکیپ مستقر در شهرک اندیشه درحال ماموریت بوده  و مرکز مستقر در امامیه اعزام شده بود. دلیل تاخیر حضور امداد، بعد مسافت و ترافیک مسیر اعلام شده است.

مهرداد خوشکار مقدم در پایان گفت:سازمان آرامستان‌های شهرداری تبریز قبلا نیز برای واگذاری زمین مناسب جهت احداث پایگاه اورژانس در محدوده وادی رحمت اعلام آمادگی کرده اما ظاهرا قوانین اورژانس اجازه استقرار در این مجموعه را نمی‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز