خبرگزاری کار ایران

با هدف تجدید خاطره با خودرو‌های قدیمی؛

همایش بزرگ خودرو‌های تاریخی و کلاسیک در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۷۴۰

در همایشی بزرگ، بیش از ۱۸۰خودروی تاریخی و کلاسیک در میدان امام علی اصفهان برای بازدید علاقه‌مندان به خودرو‌های قدیمی به نمایش گذاشته شد.

به گزارش ایلنا، مدیر حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور در این همایش، قدمت این خودروها در برندهای جهانی را بیش از ۵۰ سال عنوان کرد و گفت: اتومبیل‌های قدیمی همچون بنز، بیوک، شورلت، فولکس، دژ، بلیزر، بی. ام. وِ و جیپ در این همایش در معرض دید هواداران خودروهای کلاسیک برندهای جهانی قرار گرفته است.

اردشیر درویشی، رنگ، مدل و امکانات این خودروها را از ویژگی‌های نمایشگاه دانست که با استقبال گسترده بازدیدگنندگان هم روبرو شده است.

وی گفت: با ثبت مشخصات چهار هزار دستگاه خودروی تاریخی و کلاسیک در کشور، تاکنون ۲۰۰ پلاک برای این خودروها صادر شده است.

مدیر حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کشور افزود: در شرایطی که حوزه گردشگری می تواند به اشتغال و رونق اقتصادی مناطق مختلف کشور کمک کند باید زمینه سفرهای ارزان و آسان مهیا شود.

اردشیر درویشی گفت: در کانون جهانگردی و اتومبیل رانی کشور تلاش می‌شود با تشکیل کمپینی موضوع گردشگری ارزان در کشور  رواج داده شود و تمام مردم از استان‌های مختلف کشور با آشنایی خاصی که با جاذبه های گردشگری دارند خانوادگی از مناطق تاریخی و گردشگری دیدن کنند.

وی افزود: هدف از به نمایش گذاشتن این خودروها حفظ صیانت از خودروهای تاریخی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی و گردشگری ارزان قیمت همچنین تجدید خاطره با خودروهای قدیمی عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز