خبرگزاری کار ایران

رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی- شیراز؛

پیروزی فرنگی کاران فارس در دیدارهای رده بندی

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۷۱۸

سه کشتی گیر استان فارسی، عنوان سوم رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی را بدست آوردند.

به گزارش ایلنا، در روز دوم و پایانی پیکار‌های بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی و گرامیداشت دهه مبارک فجر در شیراز، محمدرضا مختاری از فارس در وزن ۶۷ کیلوگرم با نتیجه ۶-یک کرامت عبدولی را شکست داد و سوم شد.

در وزن ۷۲ کیلوگرم محمدرضا گرایی از استان فارس با مغلوب کردن محمدرضا رستمی دیگر فرنگی کار فارسی، در جای سوم قرار گرفت.

در وزن ۸۲ کیلو کیوان رضایی از فارس قاطعانه و با نتیجه ۹-صفر کیوان مهدی زاده را شکست داد و مقام سوم را از آن خود کرد.

پرهام قنبری نیز در مصاف با آرمان باغداساریان از ارمنستان در رده بندی وزن ۷۷ کیلو، ۶-۵ نتیجه را واگذار کرد و از رسیدن به عنوان سوم بازماند.

در حاشیه عصر روز دوم رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی، از قهرمانان جهان و المپیک، امید نوروزی، حسن رنگرز، قاسم رضایی، حمید سوریان، محمد بنا سرمربی تیم ملی و نماینده اتحادیه جهانی کشتی هادی حسن اسماعیل و اسماعیل فروتن رییس کمیسیون داوران فدراسیون کشتی تقدیر شد.

رقابت نهایی ۱۰ وزن پیکار‌های بین المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی هم برای کسب قهرمان اوزان مختلف تا ساعتی دیگر به میزبانی سالن شهید دستغیب شیراز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز