خبرگزاری کار ایران

در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی؛

چهارمین نمایشگاه گل و گیاه بندرعباس آغاز به کار کرد

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۷۰۳

چهارمین نمایشگاه گل و گیاه ، گیاهان دارویی و تجهیزات باغبانی در محل دائمی نمایشگاه های بندرعباس آغاز به کار کرد.

به گزارش ایلنا از هرمزگان، رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری بندرعباس، گفت: در این نمایشگاه ۶۰ تولیدکننده از سراسر کشور در ۱۱۰ غرفه محصولات خود را عرضه کردند.

مصطفی خادم افزود: گل های آپارتمانی، فصلی، پیازی، باغچه ای و انواع خاک ها و گلدان ها از مهمترین محصولات ارائه شده در هزار و۱۰۰ متر فضای اختصاصی این نمایشگاه است.


وی اضافه کرد: ترویج فرهنگ گیاه‌ پروری، جلب مشارکت‌های مردمی، ترغیب بازدیدکنندگان به نگهداری و پرورش گل و گیاه و آشنایی آنان با گونه‌های متنوع گیاهی از اهداف برگزاری نمایشگاه‌ گل و گیاه در بندرعباس است.

خادم بیان کرد: در این نمایشگاه تولیدکنندگانی از شهرهای اراک، محلات، همدان، گرگان، کرج، تهران، اصفهان، مشهد، اهواز، شیراز، ساری و بندرعباس حضور دارند.

رئیس‌سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندرعباس اظهار کرد: نمایشگاه گل و گیاه تا شنبه پنجم بهمن در محل دایمی نمایشگاه های بندرعباس واقع در سه راه جهانبار دایر است و علاقمندان از ساعت ۱۶ تا ۲۳ می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

خادم اضافه کرد: در طرح شهروند شهر سبز ، مردم با مراجعه به سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری بندرعباس و یا در این نمایشگاه هم گل در اختیارشان قرار می گیرد و هم مقابل منازل و محلات آنان گل کاشته می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز