خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خبرداد:

حادثه تصادف 2 اتوبوس زائران پاکستانی در حمیل

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۴۱۰

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از وقوع سانحه رانندگی برای 2 اتوبوس حامل 80 زائر پاکستانی در محور حمیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ محمد حیدری در این باره اظهار داشت: این حادثه حوالی ساعت 23 شب گذشته چهارشنبه 2 بهمن در کیلومتر 7 محور ایلام به حمیل رخ داد.

وی در تشریح جزئیات این حادثه افزود: 2 دستگاه اتوبوس متعلق به زائران کشور پاکستان که در مسیر برگشت از کربلای معلی بودند در حوالی شهر حمیل از توابع شهرستان اسلام آبادغرب دچار حادثه شدند.

سرهنگ حیدری خاطرنشان کرد: اتوبوس نخست به علت لغزنده بودن جاده، از مسیر اصلی خود منحرف و در حاشیه راه در گل و لای متوقف می شود.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: به دنبال وقوع این سانحه، راننده اتوبوس دوم با مشاهده حادثه رخ داده قصد توقف خودروی خود به منظور کمک را دارد که به علت لغزنده بودن سطح جاده از پشت سر به اتوبوس همراه خود برخورد می کند.

وی گفت: به علت این برخورد، یکی از سرنشینان اتوبوس دوم از ناحیه سر به شکل سطحی مصدوم و به صورت سرپایی تحت درمان و مداوا قرار می گیرد.

سرهنگ حیدری یادآوری کرد: به دنبال این اتفاق، همه 80 سرنشین 2 اتوبوس به سرعت و با همکاری پلیس راه و شهرداری حمیل در زائرسرای این شهر اسکان داده شده و خدمات لازم به آنها ارائه می شود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه صبح امروز پنجشنبه 3 بهمن اتوبوس اول که صدمه خاصی ندیده بود همراه با مسافرانش به سفر خود ادامه داد، افزود: برای مسافران اتوبوس دوم نیز که خودروی آنها به علت شکستن شیشه جلو و نیاز به تعمیر قادر به ادامه مسیر نبود یک دستگاه اتوبوس کرایه و آنها نیز عازم مقصد خود شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز