خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان:

زنان کارآفرین سرپرست خانوار حمایت ‌شوند

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۳۳۶

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان گفت: زنان کارآفرین سرپرست خانوار حمایت و پشتیبانی شوند.

به‌گزارش ایلنا از هرمزگان، مریم یگانه در نشست با مشاورین امور بانوان و خانواده دستگاه‌های اجرایی شهرستان بندرخمیر اظهار کرد:‌ با توجه به تورم و وضعیت اعتبارات می‌بایست برای پیشبرد وضعیت کنونی و اهداف کشور از افراد خلاق استفاده کرد.

وی افزود: به منظور ایجاد و رونق اشتغال باید به توانایی و نقاط قوت افراد اهتمام ورزید و مورد تقدیر قرار داد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان گفت:‌ در همین راستا بانوان کارآفرین سرپرست خانوار باید حمایت و پشتیبانی شوند.

یگانه افزود: بیکاری جوانان یکی از آسیب‌های جدی در سطح استان هرمزگان و حتی کشور است. اگرچه در حوزه ایجاد اشتغال و کاهش آمار بیکاری اقدامات و فعالیت‌های خاصی انجام شده، اما به دلیل موازی کاری، پیشرفت چندانی مشاهده نمی‌شود.

وی تاکید کرد: به منظور ایجاد اشتغال زنان سرپرست خانوار، بخشداران از طریق  شهرداران ودهیاران ، می توانند فضای مناسبی را در اختیار این قشر قرار دهند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان همچنین بر لزوم ارائه آموزش‌های لازم برای توانمندی ایجاد کسب و کار زنان سرپرست خانوار، بیان کرد:‌ تحقق این امر مهم، نتایج مؤثری خواهد داشت.

یگانه در ادامه تاکید کرد: جلسات باید خروجی داشته باشد و مصوبات این جلسات نیز می‌بایست حلال مشکلات حوزه زنان و خانواده باشد.

وی ابراز کرد: با توجه به اینکه فعالیت‌های انفرادی خروجی مناسبی ندارد باید کارها و فعالیت‌ها به صورت تیمی و گروهی انجام شود تا نتایج آن مشهود باشد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان در پایان خواستار شد: صنایع موجود در شهرستان ها در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی، از حوزه زنان و خانواده شهرستان حمایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز