خبرگزاری کار ایران

شکری به ایلنا خبر داد:

راه ارتباطی ۷۹ روستای استان آذربایجان غربی بازگشایی شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۲۱۴

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: راه ارتباطی ۷۹ روستای استان آذربایجان غربی که به علت بارش برف و کولاک بسته شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.

ارسلان شکری در گفت‌وگو با ایلنا با بیان اینکه راه ارتباطی 79 روستای استان آذربایجان غربی که به علت بارش برف و کولاک بسته شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد، اظهار کرد: بارش برف و وقوع کولاک راه ارتباطی این روستاها را بسته بود که پس از اتمام بارش برف و فروکش کردن کولاک، راهداران انجام عملیات تیغ‌زنی، برف‌روبی و نمک پاشی را آغاز کردند.

وی با اشاره به استمرار عملیات برف‌روبی راه‌های ارتباطی افزود: راهداران در حال حاضر برای بازگشایی راه 25 روستا در شهرستان ارومیه، 16روستا در مهاباد، یک روستا در تکاب، 9روستا در سردشت، 17روستا در پیرانشهر و 10روستا در سلماس در تلاش هستند و ظرف امروز راه ارتباطی این روستاها بازگشایی خواهد شد.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی از برف‌روبی 170 کیلومتر از محورهای ارتباطی این استان خبر داد و بیان کرد: در طی ۲۴ ساعت گذشته جهت جلوگیری از انسداد شریان‌های اصلی ارتباطی راهداران با تلاش‌های بی‌وقفه عملیات برف‌روبی به حجم 170کیلومتر را انجام دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز