خبرگزاری کار ایران

پیشکسوتان فوتبال اصفهان از تصمیم AFC می‌گویند؛

چرخابی: نیاز به یک تیم حقوقی قوی داریم/ کربکندی: رای AFC ظالمانه است/ سیانکی: عرب‌ها از فوتبال ایران می‌ترسند

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۱۸۷

چهار نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا فردا برای مشخص شدن وضعیت حضور و میزبانی کشورمان در فصل جدید رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و بررسی موضوع جلسه ای با دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهند داشت.

به گزارش ایلنا، در این زمینه برخی از پیشکسوتان فوتبال استان اصفهان ضمن حمایت از نمایندگان کشورمان امیدوارند که این ظلم آشکار با پیگیری های حقوقی برطرف شود و باشگاه های ایرانی به حق مسلم خود برسند.

رسول کربکندی از پیشکسوتان فوتبال استان اصفهان با بیان اینکه این رأی و سلب میزبانی از نمایندگان ایران یک ظلم آشکار است، گفت: در صورت تداوم این رأی با کناره گیری نمایندگان ایران موافق هستم ولی باید با پیگیری های حقوقی حق از دست رفته خود را بگیریم و مواظب باشیم احساسی عمل نکنیم که باعث شود فوتبال کشور متحمل ضرر بیشتر شود.

حسین چرخابی دیگر پیشکسوت فوتبال اصفهان هم افزود: روزی که ظلم آشکار عربستانی و سیاسی کردن ورزش و زور و اجبار این کشور بر روی ای اف سی برای انصراف از حضور در ایران و بازی با نمایندگان کشورمان باید پیش بینی این رأی ظالمانه را می‌کردیم.

چرخابی در ادامه گفت: مطمئنا این رأی کاملا سیاسی و غیر واقعی است چراکه ایران امن ترین کشور دنیاست و خود آنها این را خوب می‌دانند ولی به واسطه فشارهای برخی کشورها این رأی را صادر کرده اند ولی با یک تیم حقوقی قوی که در کشورمان فراوان هستند می شود این رأی را باطل کرد.

عباس سیانکی دیگر پیشکسوت فوتبال اصفهان هم گفت: مطمئنا فوتبال آسیا در قبال این رأی بیشتر از کشورمان ضرر خواهد کرد چرا که فوتبال آسیا ابهت خود را مدیون تماشاگران و هوادارن فوتبال در ایران است.

سیانکی در ادامه افزود: برخی کشورهای عربی از حضور در ایران و تماشاگران بی شمار آن واهمه دارند و متأسفانه این کشورها و AFC می خواهند با سیاسس کاری در بیرون از میدان ورزشی نتیجه ای ناعادلانه را کسب کنند.

رقابت های لیگ قهرمانان برای نمایندگان کشورمان در مرحله حذفی از چند روز دیگر شروع خواهد شد که هنوز تکلیف حضور تیم‌های ایرانی در آن مشخص نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز