خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

ضرورت بسترسازی اشتغال و مانایی جمعیت در روستاهای استان/ افزایش 3 درصدی جمعیت روستایی البرز

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۱۳۰

استاندار البرز با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته در خصوص اشتغال و تولید البرز، گفت: بسترسازی برای مانایی جمعیت در روستاهای البرز مورد توجه ویژه ای قرار گرفت و با توجه به تمهیداتی که اندیشیده شد اکنون با رشد جمعیت روستایی و استقبال برای روستانشینی رو به رو هستیم.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی امروز در جلسه کارگروه زیربنایی با اشاره به دستور اول جلسه با موضوع "بررسی طرح پهنه بندی حریم شهر جدید هشتگرد" افزود: این طرح به توجیه بیشتری نیاز دارد و سئوالات بسیاری در خصوص آن مطرح است که ضرورت دارد در کمیته ای تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اشاره به افزایش 3.3 درصدی جمعیت روستایی البرز، ادامه داد: بر اساس گزارش‌های اخذ شده، البرز تنها استانی است که با رشد جمعیت روستایی مواجه بود که این رقم در متوسط کشوری به منفی 7 رسیده است.

شهبازی با تاکید برنامه ریزی های صورت گرفته در خصوص اشتغال و تولید البرز، گفت: بسترسازی برای مانایی جمعیت در روستاهای البرز مورد توجه ویژه‌ای قرار گرفت و با توجه به تمهیداتی که اندیشیده شد اکنون با رشد جمعیت روستایی و استقبال برای روستانشینی رو به رو هستیم و باید همچنان به تقویت زیرساخت های این بخش توجه کنیم.

وی به سایر دستورات جلسه اشاره کرد و افزود: در خصوص اراضی قولنامه ای و احداث بناهای کارگری نیز باید طبق قانون عمل شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز