خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی ناجا در تایباد مطرح کرد:

مرزبانان ایران با روحیه انقلابی در مسیر شهید سلیمانی حرکت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۸۶۲

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: امروز مرزبانان غیور ایران اسلامی با روحیه انقلابی که از سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی" آموخته‌اند از مرزهای کشور دفاع می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در تایباد، سردار قاسم رضایی در مراسم افتتاح مهدیه حضرت ولیعصر(عج) که در منازل سازمانی هنگ مرزی تایباد برگزار شد، بیان کرد: خون شهید سلیمانی، نقطه عطفی در تاریخ و جغرافیای ایران آغاز کرد و مرزبانان در این نقطه مرزی با همان فرهنگ و منش از مرزهای شرقی کشور پاسداری می‌کنند.

وی افزود: مرزبانان کشور بدون هیچ حد و مرزی مسیر شهدا و رزمندگان دفاع مقدس را پیش گرفته و با نثار جان خود در برقراری امنیت مرزهای ایران شبانه روزی تلاش می‌کنند.

این مقام ارشد مرزبانی در کشور با تاکید بر ایجاد امنیت در مرزهای ایران اظهار کرد: مرزبانان با جدیت در جلوگیری از ورود هرگونه مواد مخدر، کالای قاچاق و کالاهای ضد فرهنگی به داخل خاک وطن تلاش می‌کنند و برای تحقق این امر مهم تاپای جان خود ایستادگی می‌کنند.

وی مطرح کرد: افتخار نیروی انتظامی در حوزه مرزبانی این است که روحیه دفاع مقدس در مرزبانان ادامه دارد و تمام مرزهای ایران اسلامی با روحیه انقلابی و ولایی مدیریت می‌شود.

سردار رضایی با بیان اینکه خانواده نقش‌موثری در تحقق این مسئولیت بزرگ ایفا می‌کند،گفت: شما خانواده‌های مرزبانی که شرایط سخت شغلی همسران را همراه با دوری از شهر و دیار خود تحمل کرده‌اید نقش کمتری از همسرانتان در دفاع از مرزهای کشور ندارید.

افتتاح مهدیه حضرت ولیعصر (عج)، بازدید از پارک گلها و مجموعه‌های خدماتی و آموزشی در منازل مسکونی هنگ مرزی تایباد، جلسه با فرماندهان و معاونان پاسگاه‌های مرزی و بازدید از کشفیات مواد مخدر هنگ مرزی تایباد از دیگر برنامه‌های سفر فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران به شهرستان مرزی تایباد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز