خبرگزاری کار ایران

اسماعیلی فرد مطرح کرد:

هم افزایی و پرهیز از موازی‌کاری دستگاه‌ها خط مشی حوزه زنان و خانواده استان است

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۸۲۲

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری البرز از برگزاری کارگروه زنان و خانواده ستاد دهه‌فجر انقلا‌ب‌ اسلامی و ستاد گرامیداشت هفته زن با حضور مشاوران امور بانوان و خانواده فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی و روسای شورای مرکزی مجمع مشورتی زنان شهرستان ها خبر داد.

به گزارش ایلنا، مریم اسماعیلی فرد با بیان نقش مهم زنان در برای گسترش امید و نشاط و باور به توانستن و عبور از دشواری‌ها تاکید کرد: ضرورت دارد برنامه های هفته گرامیداشت مقام زن به تبیین پیشرفت های زنان در عرصه های مختلف اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بپردازد و مهم است ضمن تجلیل از زنان شاخص و موفق برنامه های ویژه ای برای توان افزایی بانوان با استفاده از پنجره فرصت مناسبتی برگزار شود.

اسماعیلی فرد افزود: در این راستا انتظار می‌رود مقام عالی دستگاه ها در این ایام در نشست مشترک با بانوان شاغل دستگاه ها فرصت گفتگو و بیان مطالبات را فراهم کنند.

این مسئول هم افزایی دستگاه ها به منظور پرهیز از موازی کاری و اتلاف منابع و بالا بردن بهره وری را خط مشی اساسی حوزه زنان و خانواده دانست و یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد مشاورین بانوان دستگاه ها را کمیت و کیفیت برنامه های مشترک دستگاهی اعلام کرد.

وی با تاکید بر اهمیت توجه ویژه به اقشار کمتر برخوردار جامعه ابراز امیدواری کرد: برنامه های دستگاه ها در دهه فجر در حوزه زنان و خانواده با توجه ویژه به زنان سرپرست خانوار و ساکنین سکونت گاه های غیر رسمی استان در قالب نهضت خدمت رسانی صورت گیرد. 

در این جلسه مقرر شد با توجه به مناسبت های پیش رو و اهتمام دستگاه ها برای اجرای با شکوه طرح های مشترک همچون جشنواره فیلم کوتاه البرز بانو ، پویش بانوی فاطمی البرز، مسابقه کتابخوانی بانوان شاغل دستگاهها، گردهمایی دولت زنان البرز صورت پذیرفته و در خصوص برنامه های اختصاصی دستگاه ها نسبت به اطلاع رسانی مشترک و گسترده اقدام لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز