خبرگزاری کار ایران

استاندار ایلام مطرح کرد:

مشکلات مردم ایلام معیشتی و اشتغال است

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۷۶۴

استاندار ایلام گفت: غالب مشکلات مردم مسائل معیشتی و اشتغال جوانان است و در استان از تمام ظرفیت دولت برای رفع مسائل و مشکلات مردم استفاده می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قاسم سلیمانی دشتکی امروز در حاشیه دیدار جمعی از شهروندان ایلامی بر لزوم رسیدگی به کار مردم در شرایط امروز کشور تاکید و اظهار کرد: در شرایط کنونی که دشمن تمام توان خود برای تحت فشار قرار دادن مردم و کشور در اثر تحریم های ظالمانه به کار بسته است می طلبد در این اوضاع و احوالات هوای مردم را داشته باشیم.

وی گفت: در این دیدارها مردم به صورت مستقیم و بی‌واسطه گلایه‌ها و مسائل و مشکلات خود را با مسئولان در میان می‌گذارند و به تناسب مدیران مربوطه نیز پاسخگو خواهند شد.
 
سلیمانی تصریح کرد: غالب مشکلات مردم مسائل معیشتی و اشتغال جوانان است و در استان از تمام ظرفیت دولت برای رفع مسائل و مشکلات مردم استفاده می‌کنیم.
 
سلیمانی دشتکی با اشاره به این که در جهت توسعه استان اقدامات بسیار خوبی انجام شده و اقدامات بزرگ‌تری در دست اقدام است، تصریح کرد: در حوزه سرمایه‌گذاری پیگیری‌های فراوانی صورت گرفته و منتج به سرمایه‌گذاری‌های بزرگی در استان شده که امیدواریم با به سر انجام رسیدن آنها تحول خوبی در توسعه و اشتغال استان ایجاد شود.
 
در این دیدار که مجموعه مسئولان مرتبط استان نیز حضور داشتند، مسائل و مشکلات حدود ۳۰ نفر از شهروندان بررسی و تصمیمات مقتضی برای رفع مشکلات آنان اتخاذ شد.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز