خبرگزاری کار ایران

نوبخت مطرح کرد:

اجرای مراحل پایانی قطعه اول آزادراه تهران- شمال / افتتاح دو پروژه ملی در بهمن و اسفند ۹۸

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۷۲۹

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به تزریق 35 میلیارد برای تکمیل پروژه ملی همت، گفت: قطعه یک آزادراه تهران - شمال دهه فجر امسال، افتتاح و آزادراه همت نیز با چند هفته تأخیر به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایلنا، محمدباقر نوبخت امروز در حاشیه بازدید از آزادراه همت، با اشاره به بازدیدی که در اواخر خردادماه از آزادراه تهران - شمال و همچنین آزادراه همت انجام شد، گفت: انتظار بود که این دو پروژه ملی تا پایان سال جاری بهره برداری شود.

وی با اشاره به اینکه قطعه یک آزادراه تهران - شمال دهه فجر امسال بهره برداری می‌شود، گفت: آزادراه همت نیز با چند هفته تأخیر افتتاح خواهد شد.

معاون رئیس جمهور گفت: در حوزه منابع، ما به تعهدات‌مان عمل کردیم؛ ۲۰ میلیارد تزریق شد و ۱۵ میلیارد باقی مانده نیز امروز پرداخت می‌شود.

نوبخت با تاکید بر اینکه پروژه مشکل مالی ندارد، گفت: از نظر زمانی باید اقداماتی از قبیل روشنایی و دایر کردن تیرهای برق انجام شود که خوشبختانه پایلوت‌ها آماده و تیرهای برق دپو شده است.

وی به هماهنگی با شرکت برق برای نصب تیرهای برق اشاره کرد و گفت: وعده کرده اند تا پانزدهم اسفندماه همه تیرهای برق آماده شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه همچنین گفت: یکی دیگر از اقداماتی که باید انجام شود مربوط به هشت متر تونل لاین جنوبی است که ریزش داشته و نیازمند اقدامات استحکام بخش است همچنین لاینینگ تونل نیز تا دهم اسفندماه انجام می‌شود.

نوبخت در بخش دیگری از سخنان خود به مفصل آزادراه اشاره کرد که باید به جاده چالوس متصل شود، گفت: این مهم تا دهم اسفندماه عملیاتی شود.

وی اضافه کرد: با توضیحاتی که داده شد امیدواریم تا پانزدهم اسفندماه شاهد اتمام عملیات اجرایی پروژه باشیم.

معاون رئیس جمهور افزود: امیدواریم با افتتاح این پروژه مسافران نوروزی از این مسیر عبور کنند. همه همت ما بر این است پس از افتتاح آزادراه تهران - شمال شاهد افتتاح آزادراه همت باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز