خبرگزاری کار ایران

قیمت خرید هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد در تبریز 12 هزار و700 تومان

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۶۹۱

مدیر کل شرکت پشتیبانی امور دام آذربایجان شرقی گفت: بر اساس دستورالعمل‌های مربوط، قیمت خرید هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد استحصالی آماده طبخ تحویل در سردخانه 12 هزار و 700 تومان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،کریم صدیقیان در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه هیچ محدودیتی در خرید گوشت مرغ در استان وجود ندارد، اظهار کرد: طرح خرید تضمینی گوشت مرغ همچنان تا به تعادل رسیدن قیمت بازار در این استان ادامه دارد.

وی از ادامه روند خرید و ذخیره سازی مرغ منجمد تا تثبیت قیمت مرغ زنده در بازار خبر داد و افزود: هیچ محدودیتی در انعقاد قرارداد تحویل مرغ منجمد سایز ۱۲۰۰ گرم تا 1800 گرم از مرغداران، اتحادیه‌ها، تعاونی‌ها و زنجیره‌های تولید مرغ به شرکت پشتیبانی امور دام وجود ندارد.

 مدیرکل شرکت پشتیبانی امور دام استان با بیان اینکه برای جلوگیری از کاهش غیرمتعارف قیمت گوشت مرغ و پیشگیری از ضرر و زیان مرغداران استان ناشی از این کاهش قیمت، خرید تضمینی گوشت مرغ از مدت ها قبل آغاز شده ، بیان کرد: تولیدکنندگان گوشت مرغ می توانند برای انعقاد قرارداد مستقیماً و یا از طریق اتحادیه‌ها، تعاونی‌ها و یا زنجیره های تولید مرغ به اداره کل پشتیبانی امور دام استان مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز