خبرگزاری کار ایران

مدیر فرودگاه زنجان مطرح کرد:

بی انگیزگی بخش خصوصی و توقف پروازهای زنجان- مشهد

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۶۰۸

مدیر فرودگاه زنجان با اشاره به اینکه پرواز زنجان- مشهد در آینده نزدیک راه اندازی می‌شود، گفت: در چند سال گذشته پروازها به صورت چارتر انجام می‌شد اما متاسفانه در حال حاضر بخش خصوصی رغبتی برای این کار در استان ندارد.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمد قاسمی امروز با اعلام این خبر، در تشریح ادامه پرواز‌های فرودگاه زنجان گفت: متاسفانه بخش خصوصی در پرواز‌ها خیلی ضعیف عمل می‌کند.

مدیر فرودگاه زنجان، با تاکید بر اینکه در تلاش هستیم پرواز زنجان- مشهد را دوباره راه اندازی شود، تصریح کرد: در حال حاضر در استان همدان پروازها به صورت چارتری انجام می‌شود ولی در استان زنجان با عدم استقبال بخش خصوصی مواجه هستیم.

وی در ادامه افزود: با تغییر روند شرکت هواپیمایی موجب شد بخش خصوصی استقبال چندانی نداشته باشد و قبل از آن نیز استقبالی از سوی بخش خصوصی نبود.

به گفته قاسمی، با پیگیری استاندار در حال مذاکره هستیم تا پرواز زنجان- مشهد را دوباره راه اندازی کنیم.

مدیر فرودگاه زنجان با تاکید براینکه تا یک ماه گذشته پروازها انجام می‌شد که شرکت هواپیمایی اعلام کرد که با این وضعیت متضرر می‌شود این امر موجب عدم استقبال بخش خصوصی شد، افزود: در چارت باید بخش خصوصی پای کار باشد که متاسفانه در زنجان اتفاق نیفتاده و با پیگیری استاندار زنجان به دنبال بخش خصوصی فعال در این حوزه هستیم.

وی در پایان سخنان خود، یادآور شد: ظرفیت زیاد بوده و تقاضای مسیرهای پروازی هم زیاد است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز