خبرگزاری کار ایران

فرماندار ابهر خبر داد:

۱۷۶ شعبه اخذ رای در شهرستان ابهر/ تلاش برای برگزاری انتخابات سالم و بدون حاشیه

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۵۸۹

فرماندار ابهر از استقرار ۱۷۶ شعبه اخذ رای همزمان با یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: ۱۳۹ شعبه ثابت و سیار شهری و ۳۷ شعبه ثابت و سیار روستایی خواهد بود.

 وجیه الله نوروزی ، امروز در تشریح روند یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به خبرنگار ایلنا در زنجان، گفت: جلسات هماهنگی این دوره از انتخابات با حضور عوامل اجرایی برگزار می شود.

فرماندار ابهر،  از همکاری یک هزار و 300 نیرو در برگزاری این دوره از انتخابات در شهرستان ابهر خبر داد و گفت: آموزش های لازم برای برگزاری انتخابات سالم و بدون حاشیه برگزار شده است.

وی همچنین از استقرار 176 شعبه اخذ رای برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۳۹ شعبه ثابت و سیار شهری و ۳۷ شعبه سیار و ثابت روستایی در شهرستان ابهر خواهد بود.

نوروزی بر ضرورت حضور گسترده عموم مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: این حضور پیام وحدت مردم ایران را به گوش دشمنان انقلاب می رساند.

فرماندار ابهر، در پایان اضافه کرد: در کنار حضور گسترده مردم در انتخابات، داوطلبین انتخابات مجلس هم بایستی در برگزاری انتخابات سالم و بدون حاشیه تلاش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز