خبرگزاری کار ایران

در سال جاری صورت گرفت؛

ایجاد اشتغال بیش از 6 هزار نفری شهرک‌های صنعتی البرز در راستای اقتصاد مقاومتی

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۵۳۹

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز با بیان اینکه این شرکت به دلیل وجود شهرک ها و نواحی صنعتی مصوب فعال با اشتغالزایی بیش از 6هزار نفر در سال جاری، نقش بسیار ویژه ای در صنعت و تولید استان و کشور خواهد داشت، از تحقق 102 درصدی شاخص‌های اقتصاد مقاومتی در شرکت شهرک‌های صنعتی البرز، خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد امین فرشی با اشاره به برگزاری جلسات هفتگی کارگروه اقتصاد مقاومتی در این شرکت، اظهار داشت: تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری و حمایت از تولید و اشتغال در استان از مهمترین اولویت های این شرکت در سال 98 است.

وی افزود: تاکنون در 9 ماهه نخست امسال بیش از102 درصد شاخص های اقتصاد مقاومتی در این شرکت محقق شده و بدیهی است با تلاش و پیگیری بیشتر همه بخش ها و معاونت های این شرکت، شاهد تحقق مطلوب این شاخص ها بوده ایم.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان البرز با بیان اینکه این شرکت به دلیل وجود  شهرک ها و نواحی صنعتی مصوب فعال با اشتغالزایی بیش از 6هزار و 100 نفر در سال جاری، نقش بسیار ویژه ای در صنعت و تولید استان و کشور خواهد داشت، افزود: اجرای مطلوب اهداف اقتصاد مقاومتی در شرکت شهرک های صنعتی استان البرز می تواند تاثیر بسیار مطلوبی بر حمایت از تولید، اشتغال و توسعه پایدار استان ایفا کند.

این مدیر البرزی، حذف بروکراسی زاید اداری را نیز یکی از ضرورت های تحقق اقتصاد مقاومتی و بهبود فضای کسب و کار عنوان کرد و افزود: الکترونیکی شدن فرآیندها یکی از راهکارهای اصلی حذف بروکراسی زاید در این شرکت است.

وی گفت: با توجه به دولت الکترونیک و الکترونیکی شدن فرآیندها، تا حد زیادی از تردد سرمایه گذاران به شرکت کاسته شده و فرآیندهای خدمت رسانی به صنعتگران و سرمایه گذاران تسریع شده است.

فرشی تامین زیر ساخت های لازم در شهرک ها و نواحی صنعتی استان را از اولویت های اصلی این شرکت برای حمایت از تولید و اشتغال و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: خوشبختانه تاکنون گام های بسیار موثری در این شرکت در زمینه تامین آب، احداث تصفیه خانه های صنعتی، تامین گاز و فیبر نوری شهرک‌ها و نواحی صنعتی، آسفالت کردن و تامین  روشنایی معابر، ایجاد فضای سبز و ... برداشته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز