خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون امور عمرانی استاندار گیلان صورت گرفت؛

برگزاری نشست بررسی وضعیت پروژه های عمرانی و زیرساختی شفت

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۳۲۸

با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان و مدیران کل دستگاه های مرتبط استانی، نشست بررسی وضعیت پروژه های عمرانی و زیرساختی شهرستان شفت برگزار شد.

به گزارش ایلنا از شفت، علی اوسط اکبری مقدم معاون استاندار گیلان در این نشست اظهار داشت: تامین مصالح مورد نیاز پروژه های عمرانی هر شهرستان باید در اولویت طرح های ساماندهی رودخانه قرار گیرد و تاخیر و توقف پروژ های زیرساختی به دلیل کمبود مصالح ، پذیرفتی نیست  .

وی با بیان اینکه جاده ملاسرا- شفت به یکی از محورهای پرخطر تبدیل شده ، ادامه داد : روند اجرایی بهسازی و تعریض این راه ارتباطی باید شتاب گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان با اشاره به انجام مناقصه گازرسانی به 11 روستا در شهرستان شفت خاطرنشان کرد : دستگاه های متولی پیگیر تسریع در کار و رفع موانع باشند .

اکبری مقدم بر لزوم تعیین تکلیف اختلافات بین دستگاهی در اجرای طرح آبرسانی به 54 روستا در بداب شفت نیز تاکید کرد و افزود : طرح مطالعاتی ساماندهی فاضلاب روستاهای بالادست سد لاسک، باید در دستور کار قرار گیرد .

گفتنی است معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان پس از این جلسه، با همراهی مسئولان و مدیران؛ از روستاهای بداب ، چوبر ، گیشم ، لاسک ، شادنشین ، مبارک آباد ، نهزم ، ونه سر و دستخط محله چماچا بازدید و از نزدیک در جریان برخی از مشکلات عمرانی شهرستان شفت قرار گرفت .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز