خبرگزاری کار ایران

2 نفر مدیر شهرداری زنجان برای ارائه توضیحات احضار شدند

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۳۱۹

یک منبع آگاه در شهرداری زنجان، از احضار دو نفر دیگر از مجموعه مدیران شهرداری زنجان برای ارائه پاره‌ای از توضیحات خبر داد و گفت: سه مدیری که قبلا بازدداشت شده بودند همچنان در بازدداشت هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، در پی بازداشت 20 روز قبل، شهردار، نایب رئیس شورا و شهردار منطقه 3 زنجان دو نفر دیگر از مدیران شهرداری زنجان برای ارائه پاره‌ای از توضیحات به مراجع ذیربط احضار شده اند.

به نقل از یک منبع آگاه در شهرداری زنجان در گفتگو با خبرنگار ایلنا، وی گفت: در پی بازداشت های 20 روز پیش در مجموعه مدیریت شهری زنجان که موجب بازداشت سه نفر بازداشتی شده بود، این افراد همچنان در بازداشت موقت هستند و اطلاعات جدیدی از آنها در دست نیست.

وی، با بیان اینکه یکی از مدیران احضار شده یک شبانه روز در بازداشت بوده و فعلا  آزاد شده است، گفت: این افراد احضار شده‌اند، اما اجازه بدهید مدتی از روی این قضیه بگذرد.

چندی پیش نیز حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی،  با اشاره به اینکه خبرهای خوبی در راستای مبارزه با فساد توسط دادگستری و دادسرای زنجان در دستور کار است،  گفته بود: پرونده شهرداری تنها پرونده نیست و در سایر دستگاه‌ها نیز پرونده‌هایی در استان و شهرستان وجود دارد.

رئیس کل دادگستری زنجان اضافه کرده است: این موضوع چون در مرحله تحقیق است، برای اینکه به اصل تحقیق آسیب نزند و مانع از سیر درست این پرونده‌ها نشود بعد از مدتی این موضوع را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

روز نهم دی ماه امسال شهردار و نایب رئیس  شورای اسلامی شهر و شهر دار یکی از مناطق زنجان برای ارائه پاره‌ای از توضیحات به مراجع ذی‌صلاح احضار شدند که تا به امروز نیز در بازداشت به سر می بردند.    

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز