خبرگزاری کار ایران

طرح سرباز مهارت با موفقیت در آذربایجان غربی به اتمام رسید

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۲۹۲

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی از اجرای موفق طرح مهارت آموزی سربازان در آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش ایلنا  سیدجعفر ایرانی با اعلام مطلب فوق اظهار کرد: در قالب طرح سرباز مهارت 1021 سرباز استان آذربایجان‌غربی دوره های مهارت‌های عمومی حوزه اشتغال و کارآفرینی و مهارت‌های زندگی توسط جهاد دانشگاهی استان را فرا گرفتند.

وی اظهار کرد: دراین طرح در مجموع 16 کلاس ویژه سربازان وظیفه مشغول به خدمت در ارگان‌های نظامی آذربایجان غربی در شهرستان های ارومیه، خوی، کهریز، ماکو، مهاباد برگزار شد.

وی اظهار کرد: دوره های آموزشی- مهارت‌های عمومی اشتغال و  مهارت‌های عمومی زندگی به پرسنل و سربازان وظیفه نیروهای مسلح در محل پادگان ها و مراکز آموزش نظامی ارائه شد.

ایرانی افزود: این طرح با مشارکت نیروهای مسلح و وزارت ورزش و جوانان به مدت 80 ساعت برای 1021 نفر از پرسنل و سربازان وظیفه نیروهای مسلح در محل پادگان ها و مراکز آموزش نظامی برگزار شد.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه طرح مهارت‌افزایی سربازان وظیفه نیروهای مسلح با هدف آشنایی سربازان با مهارت‌های عمومی حوزه اشتغال و کارآفرینی و مهارت‌های زندگی برگزار شد، اظهار کرد: کلیات آشنایی با زندگی شغلی، آشنایی با آمادگی و برنامه ریزی شغلی، آشنایی با اصول رزومه نویسی و مصاحبه شغلی،  آشنایی با مراکز و برنامه های حمایتی کسب و کارها، آشنایی با مراحل راه اندازی کسب و کارهای خرد، آشنایی با مهارت های بازاریابی و فروش و آشنایی با قوانین و مقررات کسب و کار سرفصل های دوره مهارت های عمومی حوزه اشتغال و کارآفرینی این طرح است.

ایرانی با اشاره به سرفصل های دوره آشنایی با مهارت های زندگی اظهار کرد: مهارت‌های خود آگاهی،  آشنایی با مهارت های ارتباط موثرو روابط بین فردی، آشنایی با مهارت های مدیریت هیجان و مقابله با استرس، آشنایی با مهارت های تصمیم گیری و مدیریت زمان، آشنایی با مهارت هایی تفکر خلاق وحل مسئله، آشنایی با مهارت های تفکر انتقادی، آشنایی با مهارت های همدلی و آشنایی با مبانی ازدواج نیز سرفصل های دوره آشنایی با مهارت های زندگی این طرح بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز