خبرگزاری کار ایران

آماده باش کامل نیروها و تجهیزات خدمات شهری منطقه 10 مشهد

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۲۸۸

شهردار منطقه 10 مشهد با اشاره به آغاز بارش نزولات جوی در سطح مشهد ، از آماده باش نیروهای خدمات شهری به منظور کاهش و جلوگیری از مشکلات خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، حافظ با تاکید بر نقش مشارکت مردمی در خدمت رسانی بهتر به شهروندان، تصریح کرد: ضروری است شهروندان با همکاری و تعامل همیشگی با خادمین خود در مجموعه شهرداری و حفظ نظافت معابر و جلوگیری و خودداری از پراکنش پسماند در جداول و کانا‌لها ، عدم تخلیه ضایعات ساختمانی و مصالح همکاران ما را در خدمت رسانی بهتر یاری کنند.

وی ادامه داد: تا عادی شدن وضعیت جوی در سطح شهر کلیه نیروهای خدمات شهری این منطقه در آماده باش به سر می برند.

محمود حسینی رئیس اداره خدمات و محیط زیست شهری شهرداری منطقه 10 مشهد نیز درخصوص تعداد نیروها و تجهیزات این اداره، تصریح کرد: همزمان با آغاز بارش باران و برف، 270 نیروی کارگری و 6 کارشناس خدمات شهری به همراه 15 دستگاه ماشین آلات مکانیزه خدمات شهری از جمله گریدر، بنز برف روب ،خاور برف روب، نمک پاش مکانیزه، تانکر آبکشی، خاور کمپرسی به حالت آماده باش درآمده اند.

 وی افزود: خوشبختانه با آمادگی، حضور و فعالیت به موقع کارگران و کارکنان و ماشین آلات خدمات شهری و از طرفی اقدامات مناسب و موثر در زمینه احداث، لایروبی  و پاکسازی کانال ها، اصلاح و بازسازی جوی، جداول و کانیووهای سطح منطقه، تاکنون مشکل آبگرفتگی، راه بندان و... مشکلی در معابر منطقه به وجود نیامده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز