خبرگزاری کار ایران

صف طولانی کامیون‌های ایرانی در مرز دوغارون/علت؛ نبود کمبود خدمات لازم در گمرک اسلام قلعه

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۲۷۰

مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: به دلیل آماده نبودن زیرساخت‌های لازم در گمرک اسلام قلعه افغانستان، تعداد زیادی از کامیون‌های ایرانی در مرز دوغارون معطل مانده‌اند.

سید حسین آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در تایباد، اظهار کرد: از هفته گذشته که بارش برف و یخبندان در شهرستان تایباد آغاز شده صف طولانی کامیون‌ها در مرز دوغارون مشکلاتی از جمله معطلی رانندگان را دربرداشته است.

وی با اشاره به کاهش 20 درصدی ورود و خروج کامیون‌های ایرانی در مرز دوغارون افزود: با توجه به اینکه جلسه کمیته ساماندهی مرز با حضور مدیر کل گمرک دوغارون و نهادهای مرزی در این خصوص برگزار شد و تمام تمهیدات لازم جهت اسکان رانندگان ایرانی و افغانستانی در خوابگاه‌های پیش‌بینی شده در مرز دوغارون انجام شد اما فراهم نبودن زیرساخت‌ها در آن طرف مرز تردد را با مشکل روبرو کرد.

آقایی بیان کرد: گمرک و منطقه ویژه اقتصادی دوغارون از ساعات اولیه بارش‌ها به صورت شبانه‌روزی در خصوص تخلیه بار، بارگیری و ناظران ارزیابی به رانندگان خدمات ارائه کرده و هیچ گونه مشکلی در این زمینه ندارد.

وی تصریح کرد: با توجه به برودت هوا و معطلی رانندگان در مرز دوغارون با تمهیدات انجام شده 2 خوابگاه در پارکینگ انتظار قبل و داخل منطقه ویژه اقتصادی دوغارون تجهیز شده تا رانندگان ایرانی و افغانستانی در این مدت محلی برای اسکان و استراحت داشته باشند. 

مدیر اجرایی منطقه ویژه اقتصادی دوغارون گفت: ارائه خدمات توسط گمرک و منطقه ویژه اقتصادی دوغارون به دلیل تسریع در حمل و نقل کامیون‌ها تا ساعت 20 تمدید شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز