خبرگزاری کار ایران

ایلنا خبر می‌دهد؛

انتقاد نماینده مردم شیروان از دفع غیراصولی پسماند عفونی در منطقه/ مردم از بزرگواری شان است که صدایشان در نمی‌آید

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۲۴۷

رئیس شورای استان خراسان شمالی از نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در دفع غیراصولی پسماند عفونی مراکز درمانی این شهرستان انتقاد کرد.

علی اکبر عمارلو در گفت و گو با خبرنگار ایلنا درباره وضعیت دفع غیراصولی پسماندهای عفونی مراکز درمانی شهرستان شیروان، اظهار داشت: دفع غیر اصولی این زباله ها در شیروان سال‌ها است که انجام می‌شود و کسی مسئولیت آنها را به عهده نگرفته است.

وی با بیان اینکه نحوه جمع‌آوری،حمل و خصوصا دفع زباله‌های عفونی بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی شهرستان از مدت‌ها قبل غیراصولی صورت می‌گیرد و این در حالی است که زباله‌های بیمارستانی از خطرناک‌ترین انواع زباله‌ها به شمار می‌آیند، افرود: متاسفانه این مشکل ممکن است در بیشتر شهرستان‌ها وجود داشته باشد. اما مسئولان شهرستان شیروان به دلیل اینکه سرگرم انتخابات  مجلس  هستند مدت ها است که مشکلات این شهرستان را رها کرده‌اند.

عمارلو ادامه داد: بهداشت و سلامت مردم شهرستان شیروان باید در اولویت کار مسئولان قرار بگیرد نه اینکه به دلیل مسائل سیاسی و باند بازی این مسائل به دست فراموشی بسپارند.

رئیس شورای استان خراسان شمالی با انتقاد از نماینده مردم شهرستان شیروان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: از این نماینده گله‌مندم،ایشان با توجه به اینکه خودش پزشک است و  کاملا ضررهای دفع غیراصولی زباله‌های مراکز درمانی را می‌داند اما کاری انجام نمی‌دهد و  نسبت  به آن  بی‌تفاوت است.

عمارلو بیان کرد: مردم  شیروان از بزرگواری‌شان است که تاکنون به‌رغم تمام مشکلاتی که به لحاظ بهداشت و سلامت در دفع غیر اصولی پسماندهای عفونی این شهرستان وجود دارد صدایشان در نمی‌آید.

به‌رغم پی‌گیری‌های ایلنا برای بررسی بیشتر این موضوع، هیچ مسئولی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان شیروان حاضر به پاسخگویی در این باره نشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز