خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان میبد خبر داد:

دستگیری باند سارقان منزل و خودرو در میبد

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۱۹۹

فرمانده انتظامی شهرستان میبد از دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای منزل و یک نفر مالخر که از منازل شهروندان و داخل خودرو سرقت می کردند، خبر داد.

به گزارش ایلنا در یزد، سرهنگ سید محمد طاهر موسوی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و داخل خودرو در برخی مناطق شهرستان میبد، ماموران پلیس آگاهی شهرستان میبد  با رصد اطلاعاتی دریافتند که اموال سرقتی توسط یک مالخر در حال فروش است، از این رو موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی ۳ سارق و یک مالخر در خصوص سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات منسجم در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ موسوی بیان کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۱۲ دستگاه تلفن همراه، اقلام کامپیوتر، بیش از ۲۰۰حلقه انگشتر لوکس و تعدادی ساعت سرقتی کشف شد.

به گزارش پایگاه خبر پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان میبد با بیان اینکه متهمان در تحقیقات بعمل آمده به ۱۰ فقره سرقت منزل و داخل خودرو اعتراف و به مرجع قضائی تحویل داده شدند، به شهروندان توصیه کرد: ایجاد رابطه سالم با همسایه‌ها و از سوی دیگر نصب چراغ های تایمردار که در ساعات مختلف روز و شب به دلخواه شما روشن و خاموش شوند به پیشگیری از سرقت کمک می‌کند.

موسوی تاکید کرد: مدارک شناسایی و اشیاء با ارزش را در محلی امن نگهداری کرده واز نگهداری در خودرو و جاسازی در منزل پرهیز کنید همچنین از گذاشتن هرگونه یادداشت‌هایی مانند به مسافرت رفتیم" یا " در صورت نبودن با این شماره تماس بگیرید" روی درب منزل خودداری کنید

فرمانده انتظامی شهرستان میبدبه شهروندان توصیه کرد از قرار دادن کلید منزل در جا کفشی و گلدان اجتناب کرده و به ورودی های منزل از قسمت پارکینگ یا زیرزمین و پشت بام قفل ایمنی نصب شود.

موسوی یادآور شد: هرگونه موارد مشکوک به سرقت سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع داده شود تا در سریع ترین زمان ممکن ماموران در صحنه حاضر شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز