خبرگزاری کار ایران

شهردار بردسکن به ایلنا خبر داد:

طلب 29 میلیارد تومانی شهرداری بردسکن از ادارات دولتی

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۱۶۲

شهردار بردسکن گفت: شهرداری بردسکن از 20 اداره بابت عوارضات ساختمانی 29 میلیارد تومان طلبکار است.

محمد حسین مدیح در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: متاسفانه اکثر بدهی این ادارات از سال های قبل است  و درصورتی که  تسویه نکنند همه ساله بدهی آنها به صورت پلکانی محاسبه خواهد شد و هیچ راهی ندارند مگر اینکه بدهی خود را پرداخت کنند.

وی بودجه شهرداری بردسکن را در سال جاری 17 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: تاکنون  بیش از 70 درصد آن تحقق پیدا کرده است و امید است در دو ماه باقی مانده از سال بودجه به رقم 17 میلیارد تومان برسد. 

وی بیان کرد: 40 درصد از بودجه شهرداری صرف پروژه های عمرانی و 60 درصد آن درحوزه های جاری و حق و حقوق پرسنل می شود.

شهردار بردسکن تعداد پروژه های در دست احداث را 15 پروژه اعلام کرد و گفت:  مهم ترین این پروژه ها پارک مشاهیر، پیاده رو سازی سطح شهر ، آسفالت معابر، احداث ساختمان کافی شاپ در ضلع جنوبی پارک ولی عصر، احداث 2 پل بزرگ در جاده سلامت، تکمیل بخشی از سنگ فرش کوچه شهید باهنر (آسیاب قدیم) و  فاز اول میدان ورودی  است.

وی گفت: از مجموع 85 میلان سطح شهر بیش از 90 درصد آن جدول گذاری ، زیرسازی و آسفالت شده است و برنامه داریم تا پایان امسال هیچ میلانی  بدون آسفالت در سطح شهر نداشته باشیم.

وی اظهار داشت: بنای ما براین است برخی از پروژه ها را تاپایان امسال تکمیل کنیم و پروژه های دیگر را درقالب فاز یک و دو به اتمام برسانیم.

وی با اشاره به قدیمی بودن نیمی از آسفالت‌های معابر شهری گفت: با یک بارندگی و جاری شدن آب های سطحی لایه‌های آسفالت برداشته می شود و خسارت هایی را به بار می آورد. 

مدیح حوزه خدمات شهری بردسکن را 730 هکتار اعلام کرد و گفت: قسمتی از این وسعت در بافت قدیمی شهر قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه  در سطح شهر 15 هزار واحد مسکونی و تجاری وجود دارد گفت: متاسفانه نیمی از این واحدها غیر مقاوم  و  بدون اصول نظام مهندسی ساخته شده است که با توجه به  حوادث غیر مترقبه از قبیل سیل و زلزله  آسیب پذیر هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز