خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم شازند؛

صدا و سیما با انتشار خبر نادرست ، آسیب زیادی به صنعت لبنیات کشور زد

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۱۵۰

نماینده مردم شازند در استان مرکزی گفت: بر اساس بررسی های انجام شده هیچ‌گونه آلودگی به سم آفلاتوکسین در شیرهای تولید کشور مشاهده نشده است.

نماینده مردم شازند و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس  در گفت و گو با ایلنا در باره شایعات مطرح شده درباره آلودگی شیر‌های تولیدی گفت: پیرو مطلب مطرح شده در یک برنامه زنده تلویزیونی مبنی بر آلودگی شیرهای توزیع شده در سطح کشور، در نشست امروز کیمسیون مسئولانی از سازمان دامپزشکی، وزارت جهاد کشاورزی، سازمان استاندارد، سازمان صدا و سیما، انجمن گاوداران صنعتی و تولیدکنندگان حضور داشتند.

علی ابراهیمی گفت: بر اساس بررسی های انجام شده هیچ‌گونه آلودگی به سم آفلاتوکسین در شیرهای تولید کشور مشاهده نشده و بر اساس آمارهای ارائه شده توسط مسئولان، ایران در زمینه کمیت تولید شیر در میان کشورهای مطرح جهان قرار داشته و اکنون نیز از منظر کیفیت جایگاه خوبی دارد و شرکت‌های مطرح جهان سازنده شیرخشک با واحدهای تولید شیر ایرانی قرار‌داد، دارند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه استاندارد وجود میزان سموم در شیر ایرانی بسیار سختگیرانه‌تر از سایر کشورها است و خدشه‌ای بر آن وارد نشده است،‌افزود: مستندات و اعداد و ارقام مطرح شده توسط مجری صدا و سیما از سوی مراجع رسمی و قانونی نبوده و متاسفانه وی با رفتار غیرحرفه‌ای بر این موضوع دامن زد.
 
ابراهیمی با بیان اینکه مطالب ارائه شده توسط مجری برنامه زنده تلویزیونی صدا و سیما به واحدهای تولید شیر کشور آسیب بسیار زیادی  وارد کرد، گفت: امیدوارم سازمان صدا و سیما با پوشش خبری گسترده ذهنیت منفی به وجود آمده در زمینه شیرهای توزیع شده ایرانی را از بین ببرد.
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز