خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره راهداری شهرستان اهر خبر داد:

بازگشایی 20 راه روستای در شهرستان اهر

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۱۱۱

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اهر از بازگشایی راه 20 روستای اهر از محاصره برف خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قاسم قمری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی شهرستان اهر، اظهار کرد: در پی بارش‌های چند روز اخیر، راه ارتباطی 60 روستای شهرستان اهر مسدود شده بود که با تلاش شبانه روزی همکاران عوامل راهداری راه 20 روستا باز شده است.

وی با تاکید بر اینکه راه 40 روستای دیگر همچنان مسدود است که تلاش می‌کنیم تا ظهر امروز این محورها را نیز بازگشایی کنیم، افزود: به رغم بارش برف و کولاک طی 48 ساعت گذشته، هیچ یک از محورهای اصلی حتی برای دقایقی بسته نمانده و برف‌روبی و بازگشایی مستمر توسط ماشین‌ آلات و عوامل زحمت‌کش این اداره انجام می‌شود.

رئیس اداره راهداری اهر بر لزوم به همراه داشتن تجهیزات زمستانی چون زنجیرچرخ تاکید کرد و گفت: رانندگان پیش از حرکت با شماره تلفن‌های ۱۴۱ و ۴۴۲۲۸۶۷۰ اماس گرفته و از آخرین وضعیت راه‌ها مطلع شوند.

وی همچنین افزود: طی ساعات گذشته، عوامل راهداری شهرستان از هیچ خدمتی به جاماندگان در راه‌ها و مسافرین گرفتار در کولاک و برف دریغ نکرده‌اند؛ هموطنان نیز در صورت بروز مشکلات می‌توانند با شماره ۱۴۱ راهداری را در جریان بروز مشکل قرار دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز