خبرگزاری کار ایران

سامانه بارشی جدید ، میهمان آخر هفته آذربایجان شرقی/ کاهش دمای استان در روزهای آینده

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۰۹۹

معاون توسعه و پیش‌بینی مدیرکل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: سامانه بارشی نسبتا قوی از اواخر هفته وارد استان می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،محمد اشجعی،در گفت و گو با خبرنگاران افزود: طبق نقشه های پیش یابی هواشناسی این سامانه موجب بارش برف، کولاک، بروز پدیده مه و کاهش نسبی دما در سطح استان می شود.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته در تمامی شهرهای استان بارش برف روی داده است، اظهار داشت: چاراویماق با ۳.۱ میلی متر بیشترین و مراغه با یک دهم میلی متر کمترین بارش را در سطح استان شاهد بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی مدیرکل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: هوای استان در ۲۴ ساعت آینده ابری تا نیمه ابری بوده و در برخی نواحی مه آلود با احتمال بارش خفیف برف پیش بینی می شود.

اشجعی، ادامه داد: از اواخر سه شنبه و روز چهارشنبه سامانه بارشی ضعیفی وارد استان می شود که این سامانه موجب بارش برف در برخی نقاط استان می شود.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته مراغه با ۵ درجه بالای صفر و ورزقان با ۷ درجه سانتی گراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین شهرهای استان بوده و دمای تبریز در گرمترین زمان صفر و در سردترین زمان ۳ درجه زیر صفر بود.

اشجعی، افزود: دمای فعلی تبریز  یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر بوده که نسبت به روز گذشته در همین ساعت یک درجه گرمتر شده است

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز