خبرگزاری کار ایران

در آذربایجان‌غربی رخ داد؛

راه ارتباطی ۱۶۴ روستا مسدود شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۰۸۹

معاون راهداری اداره‌ کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: بارش برف راه دسترسی به ۱۶۴ روستای استان را بسته است و تلاش‌ها برای بازگشایی راه ارتباطی این روستا‌ها ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، بصیر صادق‌پور گفت: عوامل راهداری در چند روز گذشته و پس از بارش برف با تلاش شبانه‌روزی راه‌های اصلی و فرعی استان را در چند نوبت برف‌روبی و نمک‌پاشی کرده‌اند اما با وجود این تلاش‌ها هم‌اکنون راه دسترسی به ۵۰ روستای ارومیه، ۳۵ روستای مهاباد،۳۰ روستای پیرانشهر، ۲۷ روستای سلماس، هفت روستای سردشت و پنج روستای تکاب بسته است.
 
وی با اشاره به اینکه این روستاها بیشتر در مناطق سخت‌گذر و کوهستانی استان قرار دارد، افزود: با تلاش عوامل راهداری تلاش می‌شود راه دسترسی به این روستاها تا قبل از ورود موج بارشی جدید بازگشایی شود.

وی گفت: هم‌اکنون ۹۰۰ نفر از عوامل راهداری در ۶۸ راهدارخانه‌های ثابت، سیار و استیجاری استان مستقر شده‌اند و با استفاده از ۴۲۰ دستگاه ماشین‌آلات و ادوات راهداری مشغول ارایه خدمت به شهروندان هستند.
 
صادق‌پور گفت: عوامل راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی کنترل عملیات برف‌روبی در ۱۲ هزار کیلومتر از انواع راه‌ها و ۸۹ گردنه از جمله ۱۸ گردنه راه‌های اصلی استان را بر عهده دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز