خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت:

سفر وزیرآموزش و پرورش به کنارک

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۰۸۵

وزیر آموزش و پرورش و معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور وارد فرودگاه بین‌المللی بندر کنارک شدند.

به گزارش ایلنا، حاجی میرزایی باهدف بازدید از مدارس خسارت دیده از سیلاب جنوب سیستان و بلوچستان وارد این منطقه شد.

همچنین با حضور وزیر آموزش و پرورش دوطرح  24 کلاسه در چابهار و دشتیاری افتتاح و ساخت آموزشگاه 9 کلاسه روستای رادودج دشتیاری هم آغاز می شود.

وحید قبادی دانا معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور هم امروز  به منظور بازدید از مناطق سیلزده جنوب سیستان و بلوچستان وارد فرودگاه کنارک شد.

بازدید از مناطق سیلزده دشتیاری، دیدار با مددجویان بهزیستی، بازدید از مناطق حاشیه نشین چابهار و نشست مدیریت بحران از جمله برنامه‌های رییس سازمان بهزیستی کشور به جنوب سیستان و بلوچستان است.

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان گفت: تعداد کل مددجویان در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ۱۱ هزار و ۴۷۵ خانواده هستند که تاکنون خسارت مالی سنگینی به منزل پنج هزار و ۶۰۷ خانوار بصورت کامل و جزئی وارد شده است.

جهان‌تیغ گفت: تخریب منازل و لوازم ضروری زندگی و احشام مددجویان از جمله خسارت‌های وارده به این خانواده‌هاست.

مدیرکل بهزیستی سیستان و بلوچستان افزود: ۱۵ تیم اورژانس اجتماعی و هفت تیم مجرب برای  حمایت‌های روانی، اجتماعی و رساندن کمک‌های مردمی به مناطق آسیب دیده اعزام شده‌اند.

جهان‌تیغ گفت: با توجه به خسارات وارده به مددجویان تحت پوشش اقلامی مانند لوازم گرمایشی، لوازم بهداشتی، وسایل توانبخشی از جمله ویلچر، عصا، واکر و غیره از سوی ستاد مدیریت بحران استان موردنیاز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز