خبرگزاری کار ایران

کمک ۹۴۶ میلیون ریالی زنجانی ها به سیل زدگان کشور

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۰۲۱

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: طی پنج روز گذشته زنجانی ها ۹۴۶ میلیون و ۷۶۹ هزار ریال کمک نقدی و غیر نقدی خود را به نفع سیل زدگان در جنوب و جنوب شرق کشور اهدا کردند.

به گزارش ایلنا از زنجان،  به نقل از روابط عمومی هلال احمر زنجان، جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی بشردوستانه عموم شهروندان فهیم این استان در چادرهای هلال احمر و شعب سراسر زنجان برای سیل زدگان جنوب و جنوب شرقی کشور آغاز شده است.

شهرام میرزایی خاطرنشان کرد: کمک های غیر نقدی مردم نوعدوست این استان زنجان تاکنون شامل پتو، برنج، آب معدنی، کفش، روغن، ست های بهداشتی، نان، انواع کنسرو غذایی و حبوبات است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: ارزش این کمک های غیر نقدی بر اساس برآورد انجام شده 758 میلیون و 680 هزار ریال است.

میرزایی، به میزان کمک های نقدی مردم خیر استان برای سیل زدگان اشاره کرد و اظهار داشت: این کمک ها نیز تاکنون به بیش از 188 میلیون  ریال اهدایی در صندوق های موجود  مستقر در چادرهای سیار جمع آوری کمک بوده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در شهرستان های طارم، خدابنده، ابهر، ماهنشان، ایجرود، خرمدره هر کدام 2 چادر سیار برای جمع آوری کمک های مردمی در سطح شهرها دایر است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاوه بر این چادرها در شعب  هلال احمر استان نیز کمک های نقدی و غیرنقدی مردمی برای هموطنان سیل زده در جنوب، جنوب شرقی دریافت می شود.


میرزایی یادآوری کرد: در شهر زنجان نیز چهار چادر سیار در میادین و مراکز پرتردد شهر برای جمع آوری کمک های مردم نوعدوست دایر است.


وی تاکید کرد: مردم استان زنجان می توانند کمک های غیر نقدی خود شامل پتو، موکت، زیرانداز نو و غیرمستعمل، ست های بهداشتی و مواد غذایی با حداقل 6 ماه تاریخ اعتبار مصرف را به هموطنان سیل زده اهدا کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان، از شهروندان این استان خواست، از ارائه هرگونه البسه کهنه و مستعمل، مواد فاسد شدنی خودداری کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: زنجانی ها می‌توانند به منظور اهدای کمک‌های نقدی خود برای جبران خسارات سیل زدگان از مسیرهای قانونی اعلام شده اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز