خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت عمران صدرا مطرح کرد:

مشکل بوی بد در شهر صدرا حل می‌شود/۲۰۰ میلیارد تومان پروژه در دست اجرا/ افتتاح اولین هتل پنج ستاره شهرهای جدید در صدرا

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۸۷۷

مدیرعامل شرکت عمران صدرا با بیان اینکه راه‌اندازی تصفیه خانه مرکزی مشکل آلودگی زیست محیطی و بوی بد در شهر صدرا حل می شود، گفت: پکیج سه هزار متر مکعبی تصفیه خانه در فاز دوم صدرا با پوشش ۴۰ هزار نفری در سال جاری به بهره‌برداری رسید و فاز دوم این پروژه نیز تا پایان سال کلنگ زنی می شود.

به گزارش ایلنا، خلیل حاجی پور در جمع خبرنگاران با بیان اینکه احداث ۲۵ هزار واحد مسکن برنامه اقدام ملی برعهده شرکت عمران صدرا است، اظهار کرد: برنامه اقدام ملی مسکن در چند مدل مختلف از جمله تامین مسکن نیروهای مسلح، تامین مسکن محرومین، تامین مسکن کارکنان دولت، فرهنگیان، مسکن مشارکتی، واگذاری زمین با تعهد ساخت و مسکن یکم اجرایی می شود.

وی افزود: برنامه ملی تولید و عرضه مسکن التهاب بازار مسکن را کاهش می دهد.

وی  با بیان اینکه ثبت نام متقاضیان به صورت اینترنتی و متمرکز انجام شد گفت: ثبت نام از طریق وزارتخانه انجام شد و ما دخالتی در فرآیند ثبت نام نداشتیم.

حاجی پور افزود: اینکه ظرف کمتر از یک ساعت ثبت نام انجام شد بیانگر عطش و نیاز مردم به مسکن است که امیدواریم برنامه اقدام ملی به بخشی از این نیاز پاسخ دهد.

حاجی پور در ادامه با بیان اینکه کسانی که از تسهیلات دولتی استفاده نکرده اند در اولویت قرار دارند، اظهار کرد: بر خلاف مسکن مهر که همه وزارتخانه ها در آن مشارکت داشتند، برنامه اقدام ملی مسکن تنها در اختیار وزارت راه و شهرسازی است و دیگر دستگاه ها در آن مشارکت ندارند.

حاجی پور گفت: با مصوبه هیات وزیران مقرر شده تا وزارتخانه های دیگر مانند وزارت نیرو در این طرح حضور داشته باشند.

مدیر عامل شرکت عمران صدرا با بیان اینکه جهت اجرای مسکن برنامه اقدام ملی ۴۰۰ هکتار زمین مسکن نیاز داریم، افزود: اجرای برنامه ملی مسکن در شهر صدرا به نسبت شهرهای دیگر شرایط بهتری دارد.

وی ادامه داد: تلاش می کنیم تا پایان این دولت تمام برنامه اقدام ملی مسکن وارد فاز اجرایی شده باشد.

مدیر عامل شرکت عمران صدرا خاطر نشان کرد: اجرا و عرضه مسکن های برنامه اقدام ملی مسکن التهاب بازار را کاهش می دهد.

بسته شدن پرونده مسکن مهر تا ابتدای سال آینده

مدیر عامل شرکت عمران صدرا با اشاره به اینکه ده سال از آغاز پروژه مسکن مهر می گذرد ادامه داد: شهر جدید صدرا با در اختیار داشتن ۲۵ درصد از حجم کل این پروژه در استان فارس پیشتاز است.

حاجی پور افزود: حجم کلی مسکن مهر در صدرا ۲۵ هزار واحد است که تا کنون بیش از ۲۴هزار واحد آن به متقاضیان تحویل شده و مابقی آنها تا پایان سال و در نهایت ابتدای سال آینده آماده تحویل است.

وی به برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکناشاره کرد و افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده 25هزار واحد از این پروژه عام المنفعه سهم شهر جدید صدرا است که عملیات اجرایی آنها در فازهای اول و دوم شهر جدید آغاز شده است.

وی ادامه داد:پروژه بزرگ شهر جدید تابناک به عنوان دومین شهر جدید در استان فارس با راهبری شرکت عمران صدرا در بخش منطقه ویژه اقتصادی لامرد با ظرفیت 55هزار نفری  انجام می شود.

 مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید صدرا با اشاره به پیشبرد پروژه ها طبق برنامه زمان بندی شده بیان کرد: بخش عمده ای از پروژه هایی که در سال گشذته آغاز شده در سال جاری به بهره برداری خواهد رسید و هیچ  از آنها علیرغم مشکلات و تنگناهای اقتصادی دچار وقفه و رکود نشده است.

وی با تسلیت شهادت سپهبد قاسم سلیمانی و سقوط هواپیمای مسافربری گفت: شهر ۱۵۰ هزار نفری صدرا نیازمند توجه بیشتر مسولان است و انتخابات مجلس شورای اسلامی  فرصت مناسبی است تا صدرانشینان حضور گسترده خود را به نمایش گذاشته و انتخابی شایسته و اصلح داشته باشند.

صدرا دیگر شهر خوابگاهی نیست

وی با بیان اینکه شهر صدرا در ابتدا شهر خوابگاهی به شمار می رفت، گفت: هم اکنون شهر صدرا با افتتاح راههای دسترسی و افزایش جمیعت به بیش ۲۰۰ هزار نفر دیگر شهر خوابگاهی به شمار نمی رود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی در شهر صدرا با هدف هویت بخشی به شهرهای جدید، افزود: سمپوزیوم مجسمه سازی در دهه فجر در صدرا برگزار می شود.

مدیر عامل شرکت عمران صدرا با بیان اینکه مصلی نماز جمعه شهر صدرا بعد از مصلی نماز جمعه بزرگترین و جامع ترین مصلی نماز جمعه کشور در دست اجرا است، اظهار کرد: دارالقرآن شهر جدید صدرا که شامل چندین مجموعه مانند مسجد، مجموعه خدماتی است با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

مشکل بوی بد در شهر صدرا حل می‌شود/۲۰۰ میلیارد تومان پروژه در دست اجرا/ افتتاح اولین هتل پنج ستاره شهرهای جدید در صدرا

بهره برداری تصفیه خانه مرکزی صدرا سال آینده

حاجی پور در ادامه این جلسه با بیان اینکه تصفیه خانه و فاضلاب شهر صدرا از دغدغه های اصلی شهروندان است، افزود: با تعاملی که با شرکت آبفا داشتیم مبلغ شش میلیارد تومان از منابع داخلی شرکت به آنان کمک شد و همچنین شهرداری صدرا با خرید پساب فاضلاب مبلغ ۵ میلیارد تومان کمک کرد و شرکت آبفا نیز قول داده تا اردیبهشت ماه سال آینده تصفیه خانه مرکزی صدرا با پوشش ۹۰ هزار نفر راه اندازی نماید.

مدیر عامل شرکت عمران صدرا با بیان اینکه یکی از اولویت های ما در این شرکت شفاف سازی و شفاف عمل کردن در تمام بخش ها است، اظهار کرد: شفاف سازی مزایده ها و مناقصه ها در شرکت عمران از موضوعات ویژه ای بود که اجرایی شده است بطوریکه متقاضیان و پیمانکاران می توانند از روند فروش و واگذاری ها آگاه شوند.

حاجی زاده گفت: برگزاری شفاف مزایده ها و مناقصه ها موجب رقابت سالم تر بین متقاضیان و پیمانکاران شده است.

۲۰۰ میلیارد تومان پروژه در دست اجرا

مدیر عامل شرکت عمران صدرا با بیان اینکه بودجه شرکت عمران صدرا ۱۳۰ میلیارد تومان است، افزود: در حال حاضر بیش ازدویست میلیارد تومان پروژه شامل فضاهای آموزشی، مجموعه های ورزشی و خدماتی و فرهنگی و احداث راههای دسترسی در دست اجرا داریم و این نوید را می دهیم که تا پایان سال خبرهای خوبی را از شرکت عمران صدرا خواهید شنید.

مدیر عامل شرکت عمران صدرا با اشاره به روند اجرایی خوب راههای دسترسی به شهر  صدرا، اظهار کرد: محور مواصلاتی صدرا به باجگاه بنام شهید سپهبد قاسم سلیمانی در ۲۲ بهمن ماه افتتاح و به زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وی با بیان اینکه راه دسترسی صدرا به شیراز از مسیر تنگ قره پیری از دیگر اولویت های ما است، گفت: مطالعات و طراحی مسیر تنگ قره پیری طی دو هفته گذشته در شورای ترافیک استان به تصویب رسیده است و با انتخاب پیمانکار با اعتبار صد میلیارد تومانی پروژه وارد فاز اجرایی می شود.

حاجی پور افزود: این پروژه ده میلیارد تومان ردیف بودجه دارد و ۵۰ درصد هزینه ها به عهده شرکت عمران صدرا خواهد بود.

مدیر عامل شرکت عمران صدرا با بیان اینکه یکی از مشکلات شهر صدرا عدم وجود آرامستان است، اظهار کرد: کاربری زمین مورد نظر جهت احداث آرامستان در کار گروه زیربنایی استان مصوب شده است و در فاز اول ۵ هکتار از این اراضی تملک می گردد.

وی با بیان اینکه زمین مورد نظر در محور صدرا به باجگاه است، گفت: به طور کلی موضوع احداث آرامستان در شهر صدرا تا پایان سال حل می شود.

سال ۹۸ سالی پر رونق برای پروژه های صدرا

مدیر عامل شرکت عمران صدرا در ادامه با اشاره به اهمیت سرمایه گزاری در شهر صدرا ، افزود: یکی از برنامه های شرکت عمران صدرا در جهت جذب سرمایه گذران حضور در نمایشگاههای مختلف و معرفی ظرفیت ها و بسته های سرمایه گذاری شهر صدرا است که در همین راستا با حضور در نمایشگاه سرمایه گذاری کیش در آبان ماه موفق به جذب سرمایه گذران و انعقاد تفاهم نامه با آنان در حوزه های مختلف سرمایه گزاری شدیم.

وی با بیان اینکه پروژه های مشارکتی سرمایه گزاری در قالب اجرای پروژه های گردشگری، احداث شهربازی، هتل و پروژه های انتفاعی تجاری مسکونی در قالب برنامه اقدام ملی مسکن است، گفت: بالغ بر ۴۵۰ میلیارد تومان پروژه سرمایه گذاری ظرف ۶ ماه گذشته به قرارداد و اجرا رسیده است.

مدیر عامل شرکت عمران صدرا با بیان اینکه برخی از پروژه های کلان سرمایه گذاری از توان یک سرمایه گذار خارج است و باید با چندین سرمایه گذار وارد مذاکره شویم، افزود: پروژه ۳۸ هکتاری دهکده المپیک در کنار ورودی شهر صدرا با برآورده اولیه ۵۰۰ میلیون دلار سرمایه از این نمونه است که با قطری ها در حال مذاکره هستیم.

مدیر عامل شرکت عمران صدرا اظهار کرد: اولین هتل پنج ستاره شهرهای جدید سال آینده در صدرا به بهره برداری می رسد‌.

حاجی پور گفت: دفتر نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی در دارالقرآن استقرار می یابد.

وی با بیان اینکه آماده همکاری با سازمان ها و اداراتی که حاضر به راه اندازی دفتر نمایندگی در شهر صدرا هستند، افزود: در حال رایزنی استقرار افتتاح دفتر پلیس فتاح در شهر صدرا هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز