خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

مشکل کم آبی مردم شهرستان کاکی با وجود فصل زمستان/ قطعی 12 ساعته آب در طول روز/ ابراز نگرانی مردم از تامین سوخت خودروها

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۸۲۱

نماینده مردم بوشهر در شورای عالی استان‌ها گفت: شهرستان کاکی با وجود فصل زمستان دچار مشکل کم آبی است و مردم از این نظر در مضیقه هستند.

علی اکبر فاطمی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در این باره، اظهار داشت: امروز با حضور مسئولان اداره آب و فاضلاب استان و شهرستان کاکی در محلی شورای شهر این شهرستان جلسه ای در خصوص مشکلات کم آبی منطقه برگزار و قرار شد مسئولان این موضوع را پیگیری و نتیجه را به زودی اعلام کنند.

وی افزود: با وجودی که در فصل زمستان قرار داریم و بارش ها نسبت به سایر فول سال بیشتر  است اما مشکلات کم آبی شهرستان کاکی هنوز مرتفع نشده است.

فاطمی ادامه داد: حدود 20 سال گذشته 7 حلقه چاه در این شهرستان وجود داشت که از طریق این چاه ها آب شهرستان و خط طرح محرم تامین می شد که هم اکنون به دلیل تخریب این چاه ها و از مدار خارج شدن‌شان این خط که جدیدا به نام کوثر تغییر نام پیدا کرده جوابگوی نیاز شهر نیست.

فاطمی اضافه کرد: تاکنون برای حل مشکل کم آبی شهرستان کاکی 2 حلقه از چاه های تخریبی بازسازی شده ولی 5 حلقه چاه دیگر همچنان تخریبی هستند و نیاز به بازسازی دارند.

نماینده بوشهر در شورای عالی استان ها عنوان کرد: بارها با تشکیل جلسات با اداره آب و فاضلاب استان و شهرستان درخواست برداشت آب بیشتری از خط طرح محرم برای شهرستان کاکی را ارائه کرده ایم ولی تاکنون نتیجه ای نداشته است.

وی گفت: هم اکنون در بسیاری از محله های شهرستان کاکی مردم با مشکل بی آبی مواجه اند و در طول روز 12 ساعت با قطعی آب روبرو هستیم و این مسئله زندگی را برای اهالی سخت کرده است.

افزایش قیمت بنزین و دشوار شدن زندگی مردم

فاطمی تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت بنزین، مصرف گاز برای استفاده سوخت خودروها افزایش یافته است. جایگاه ها سی. ان. جی با توجه به حجم بالای کار با خرابی قطعات مواجه اند که باید برای تعمیر به تهران ارسال شوند که آن هم با توجه به شرایط تحریم کنونی این قطعات یدکی در بازار کمیاب است و بعضا حتی نمی شود.

وی ادامه داد: مردم با توجه به افزایش قیمت بنزین نمی توانند برای مصرف سوخت خوردوهای‌شان استفاده کنند و از سوی دیگر برای مصرف گاز نیز به مشکل برخورده اند و زندگی شان با سختی سپری می شود.

نماینده بوشهر در شورای عالی استان ها گفت: روز گذشته مردم بسیاری در شهرستان کاکی در محل شورای شهر این شهرستان تجمع کرده بودند و از شرایط موجود بسیار ابراز نگرانی می کردند و خواستند که جایگاه های سی. ان. جی را در سطح شهرستان کاکی برای استفاده از گاز برای خودروهای‌شان افزایش یابد تا مجبور نباشند ساعت ها در صف طولانی جایگاه های سوخت منتظر بمانند.

فاطمی در پایان افزود: با پیمانکاران برای رفع مشکل مردم در جایگاه‌های سوخت صحبت کرده ایم که در صورت امکان جایگاه های گاز افزایش پیدا کند تا مردم با سهولت بیشتری به سوخت مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز