خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی خبر داد؛

ابطال و یا تاخیر برخی پروازهای فرودگاه تبریز به علت شرایط نامساعد جوی

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۷۳۵

مدیرکل فرودگاه‌های آذربایجان شرقی گفت: باتوجه به بارش سنگین و کم سابقه برف در شهر تبریز، برخی پروازهای فرودگاه شهید مدنی باطل شده یا با تاخیر انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا، رامین آذری با اشاره به آخرین وضعیت پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهید مدنی تبریز، اظهار کرد: با توجه به بارش برف در شهر تبریز، چندین مرحله برف‌روبی توسط پرسنل اداره ایمنی و هدایت زمینی هواپیما در فرودگاه تبریز انجام شده و باند فرودگاه تبریز باز و کاملا عملیاتی است.

وی افزود: دلیل ابطال پروازهای امروز فرودگاه تبریز دید کم فرودگاه مهرآباد و عدم امکان انجام پرواز از آن فرودگاه بوده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان در توضیح پروازهای ابطالی امروز فرودگاه تبریز نیز گفت: تعداد پنج پرواز ورودی از تهران از ساعت شش صبح امروز -یکشنبه 29دی‌ماه-که به ترتیب متعلق به شرکت‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران( هما)، آتا، کاسپین و قشم بوده‌اند به دلیل دید پائین در فرودگاه مهر آباد، باطل شده و هم‌چنین پرواز شماره IR291  شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در مسیر اهواز-تبریز، پرواز شماره ۱۲۷۱ شرکت هواپیمایی قشم از شیراز، پرواز شماره ۶۹۱۱ شرکت هواپیمایی کاسپین از عسلویه  نیز باطل اعلام شده‌ و پرواز شماره ۹۰۰ شرکت ایران ایرتور از مشهد نیز با تاخیر انجام خواهد پذیرفت.

 وی درباره پروازهای خروجی فرودگاه تبریز نیز گفت: دو پرواز شرکت هواپیمایی آتا در مسیر تبریز-تهران و همچنین پرواز شرکت‌های هواپیمایی ایران ایرتور، قشم و کاسپین در مسیر تبریز-تهران نیز به دلیل دید کم فرودگاه مهرآباد باطل اعلام شده و پرواز تبریز-اهواز شرکت ایران ایر، تبریز-عسلویه شرکت کاسپین و هم چنین پرواز تبریز-شیراز شرکت هواپیمایی قشم نیز باطل شده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز